במקום מיקי זיסמן: עמוס דבוש מנכ"ל קרדן נדל"ן; יקבל 65 אלף ש'

סמנכ"ל השיווק של י.ח דמרי ייכנס לתפקיד ב-1 בנובמבר • תנאי העסקתו כוללים מענק שנתי של עד 2.5 מיליון שקל והעלאת השכר החודשי ל-70 אלף שקל לאחר 3 שנים

שיתוף הכתבה
במקום מיקי זיסמן: עמוס דבוש מנכ"ל קרדן נדל"ןבמקום מיקי זיסמן: עמוס דבוש מנכ"ל קרדן נדל"ן

עמוס דבוש, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של י.ח דמרי, הוא המנכ"ל החדש של חברת קרדן נדל"ן . כך החליט אתמול (ה') דירקטוריון החברה, בתום חיפושים של מחליף למנכ"ל היוצא, מיקי זיסמן, שיסיים את תפקידו ב-4 בספטמבר ויעבור לכהן כמ"מ מנכ"ל הריבוע הכחול.

על פי החלטת דירקטוריון קרדן נדל"ן , כניסתו הרשמית לתפקיד של דבוש תהיה בעוד כחודש וחצי, ב-1 בנובמבר, אלא אם כן יוסכם אחרת בין הצדדים. מדובר בחוזה לחמש שנים, שיתחדש אוטומטית לתקופות נוספות של שנתיים, אלא אם אחד הצדדים יחליט על סיום ההתקשרות. תנאי ההעסקה של המנכ"ל החדש כוללים שכר חודשי של 65 אלף שקל, אשר יועלה ל-70 אלף שקל בחודש לאחר שלוש שנות כהונה בתפקיד. 

בדו"ח הרבעון השני של קרדן נדל"ן מצוין המענק החודשי שלו יהיה זכאי דבוש מדי שנה, מהשנה הבאה. תנאי הסף שלו הם שיעור תשואה מינימלי של 8% על ההון של החברה: אם שיעור התשואה על ההון יהיה גבוה משיעור התשואה המינימלי, יהיה זכאי המנכ"ל למענק בשיעור 5-3% מהרווח השנתי של החברה. עוד יקבל המנכ"ל מענק מיוחד אם בית קרדן יימכר בסכום של יותר מ-150 מיליון שקל: אם אכן כך יקרה, מענקו של דבוש יהיה בשיעור של 2% מההפרש בין תמורת המכירה בפועל לסכום של 150 מיליון שקל. כך או כך, סכום המענקים שישולם למנכ"ל בגין שנה קלנדרית מסוימת לא יעלה 2.5 מיליון שקל.

סעיף נוסף בתנאי ההעסקה של המנכ"ל הנכנס כולל אופציות למניות, כפי שנכתב בדו"ח: "החברה תפעל להעניק למנכ”ל 2,829,170 אופציות הניתנות להמרה למניות החברה. עבור שליש מהאופציות 
מחיר המימוש יהיה 2.155 שקל למניה; עבור שליש נוסף מחיר המימוש יהיה 2.694 שקל למניה, ועבור השליש הנותר - 3.233 שקל למניה. 

כל שליש יהיה ניתן למימוש בתום שלוש, ארבע וחמש שנים (בהתאמה) מיום מועד ההענקה – בתנאי שעדיין לא הסתיימה ההתקשרות בין המנכ"ל לבין החברה. אם תסתיים ההתקשרות לאחר מועד הזכאות הראשון, יהיה המנכ”ל זכאי לממש גם את השליש הראשון של האופציות, וגם את החלק היחסי של האופציות הנוספות בגין התקופה שבה עבד באותה תקופת זכאות. שווי האופציות הכולל, אם ימומשו כולן בהתאם לתנאים שצוינו, הוא 7.62 מיליון שקל.

תנאי התקשרות קרדן נדל"ן דבוש עדיין כפופים לאישור האספה הכללית של החברה. מועד האספה הקרובה טרם נקבע.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:י.ח דמריעמוס דבושמיקי זיסמןקרדן נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...