אחים דוניץ השיגו מימון להקמת הבניין השני במתחם UPTOWN באשדוד

המימון, בסך של 95 מיליון שקל, ישמש הן לרכישת הקרקע והן להקמת הפרויקט בפועל • פרויקט UPTOWN כולל 5 בניינים בני 265 יח"ד, במע"ר דרום בעיר

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

חברת אחים דוניץ הודיעה היום (ב') כי חתמה על הסכם מימון בנקאי עבור הבניין השני שהיא מתעתדת להקים במתחם UPTOWN שברובע מע"ר דרום באשדוד. המימון שעליו סוכם יהיה בהיקף של 95 מיליון שקל, וישמש בין היתר לרכישת הקרקע עבור הבניין ולהקמתו. המימון ניתן על ידי אותו גוף בנקאי שהעניק לחברה את המימון עבור המגרש הראשון במתחם, אך זהותו לא נחשפה. 

אחים דוניץ זכו במרץ 2011 במכרזים של רשות מקרקעי ישראל על שלושה מגרשים במתחם, שעליהם ניתן לבנות 265 יחידות דיור, בחמישה בניינים. בנייתו של בניין אחד, בן 19 קומות ו-106 יחידות דיור, כבר הושלמה. כעת יחלו העבודות להקמת הבניין השני.

בימים אלו מקודמת על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית אשדוד תוכנית אב לאזור כולו – אזור מע"ר דרום – ולפיה יתווספו למתחם הספציפי הזה כ-1,826 יח"ד. מהחברה נמסר לרשות לניירות ערך כי חלקה הצפוי בהתאם לחלוקה זו הוא כ-200 יח"ד נוספות, וכן שטחי מסחר.

תוכנית מע"ר דרום באשדוד אושרה בשנת 2018 והיא חולשת על 272 דונם. מדובר ברובע מגורים חדש, מרחק קצר מהמרינה של אשדוד, שיכלול 4,280 יחידות דיור – רבות מהן בכ-40 מגדלי מגורים. הבינוי המתוכנן ברובע החדש הוא עד 44 קומות.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלאחים דוניץהוועדה המקומית לתכנון ובנייה אשדודהסכם מימוןרמ"ימכרז ייזום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...