בני ברק: 4,100 מ"ר במתחם דן דיזיין נמכרו בכ-57 מיליון שקל

הזוכות במכרז רשות מקרקעי ישראל: חברת רייסדור יזמות בע"מ וחברת יוסף מוריס החזקות בע"מ • רייסדור מתכוונת להקים במקום מגדל משרדים בן 21 קומות

שיתוף הכתבה
בני ברק בני ברק

שתי זוכות במכרז מקרקעי ישראל על קרקע בת 4,123 מ"ר במתחם דן דיזיין הידוע בבני ברק: חברת רייסדור יזמות בע"מ וחברת יוסף מוריס החזקות בע"מ זכו יחד בקרקע, "גוש 6642" – חלק מתוכנית בני ברק צפון למגורים. השתיים זכו במכרז לאחר שהציעו 19,318,000 שקל על הקרקע. לצד הוצאות הפיתוח שבהן יצטרכו לעמוד השתיים, בסך של כ-42 מיליון שקל, שווי העסקה הכולל הוא יותר מ-57 מיליון שקל.

למרכז הנדל"ן נודע כי חברת רייסדור, של היזם יקי רייסנר, מתכוונת להקים על הקרקע מגדל משרדים חדש בן 21 קומות (בהתאם להוראות התוכנית שמגבילות את הבנייה בשטחי התעסוקה והמסחר לגובה זה), שיכיל בין היתר גם 4,500 מ"ר למסחר. המגדל המתוכנן יוקם מרחק קצר מרמת החייל ומבית החולים אסותא, ובסמוך לגשר הרלינג הנבנה בימים אלו – ושעתיד לחבר בין צפון בני ברק לרמת החייל.

כאמור, המגרש שהוחכר לשתי החברות מרמ"י הוא חלק ממתחם "בני ברק צפון מגורים", מתחם המשתרע על פני 1,450 דונם, שבו מתוכננות לקום 1,200 יח"ד. המתחם גובל מצפון בנחל הירקון, מדרום בדרך ששת הימים-אם המושבות, ממערב בדרך מבצע קדש וממזרח בכביש 4. מדובר בחלקת קרקע סמוכה לתחנת רכבת בני ברק ולתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה שיעבור באוזר בעתיד. 

המטרה העיקרית של התוכנית היא חיבור השטח הבנוי של בני ברק לפארק הירקון ולרמת החייל. בפרטי התוכנית נכתב כי היא גובשה לטובת "פיתוח מוקד תעסוקה מטרופוליני משני, בעל אופי עסקי מעורב, כולל תחנת רכבת ומרכז תחבורה המנצל את פוטנציאל הגודל והנגישות התחבורתית של המתחם". כמו כן, היא נוסחה למען "חיזוק העיר בני ברק, על ידי יצירת רובע נוסף שייעודיו העיקריים הם תעסוקה, שימושים מעורבים, ושטחים ציבוריים".

השטח שבו זכו רייסדור יזמות ויוסף מוריס החזקות הוא חלק מ-1.2 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר ועוד 300 אלף מ"ר שטחי ציבור המתוכננים לקום ב"בני ברק צפון". הגוש המדובר, גוש 6642, נמצא ממערב לגשר הרלינג הנבנה, קרוב לרחוב מבצע קדש.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלדן דיזייןרייסדור יזמותיוסף מוריס החזקותגוש 6642יקי רייסנר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...