מממשות בפרנקפורט: קבוצת שלמה ואשטרום מוכרות נכס ב-40 מ' אירו

שיתוף הכתבה
ירון רוקמן ירון רוקמן

החברות אשטרום נכסים מקבוצת אשטרום וש.י.ר שלמה נדל"ן מקבוצת שלמה הודיעו הבוקר (א') כי  חתמו על חוזה למכירת מבנה משרדים בעיר פרנקפורט שבגרמניה, תמורת כ-160 מיליון שקל (כ-40 מיליון אירו). 

כל אחת מהשותפות מחזיקה ב-50% מהנכס, וצפויה לרשום בגין חלקה בעסקה עודף תזרימי בסך של כ-50 מיליון שקל ורווח לפני מס של כ-24 מיליון שקל. שתי החברות שותפות בשני בנייני משרדים נוספים בגרמניה – האחד גם הוא בפרנקפורט, והשני בהמבורג. 

הנכס הוא בניין משרדים בשטח בנוי של כ-11.3 אלף מ"ר, בן 6 קומות, המושכר ברובו עבור אנשי לשכת התעסוקה של פרנקפורט. מהחברות נמסר כי "השלמת העסקה מותנית בהתקיימות מספר תנאים מתלים, בהם קבלת אישור עירייה בדבר ויתור על זכות סירוב ראשונה לרכישת הנכס, הסרת שעבודים קיימים בנכס והשלמת רישום הנכס על שמו של הרוכש". על פי ההודעה לרשות לניירות ערך, מועד השלמתה של העסקה צפוי בסוף יולי 2019. 

ישראל רייף, יו"ר ש.י.ר שלמה נדל"ן , ציין: "אנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם אשטרום . עסקה זו הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה ותואמת את הקריטריונים להשקעה של החברה – מקום אטרקטיבי בערים עם פעילות עסקית ענפה, הנבה מהירה ופוטנציאל השבחה . נמשיך ברכישה ובפיתוח של נכסי נדל"ן מניב איכותיים באירופה ובישראל".

ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים : "אנו שמחים לדווח על מימוש מוצלח נוסף של נכס בגרמניה, בשותפות עם ש.י.ר שלמה נדל"ן . מהלך זה מביא לידי ביטוי פעם נוספת את היכולות המוכחות של אשטרום נכסים לאתר נכסים אטרקטיביים בשוק הגרמני ולהשביחם על פני זמן, תוך יצירת ערך משמעותי. שיעור ההחזר על ההשקעה בהון מסתכם בכ-315% ומבטא תשואה שנתית מממוצעת על ההשקעה בשיעור של כ-73%. לצד מהלך זה אנו ממשיכים לפעול לאיתור עסקאות לרכישת נכסים מניבים בישראל ובחו"ל, וכן לפיתוח של הפרויקטים היזמיים בישראל".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בניין משרדיםישראל רייףאשטרוםהשקעה בנדל"ן בחו"לירון רוקמןש.י.ר שלמה נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...