גבעתיים: אלה היזמים המובילים בהתחדשות עירונית בעיר

מדד ההתחדשות העירונית דירג השנה לראשונה את היזמים הבולטים ביותר ב-18 ערים שונות בישראל • החברה המובילה בגבעתיים: קבוצת טל בר

שיתוף הכתבה
גבעתיים גבעתיים

מדד ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן ומדלן התרחב השנה: מודל 2019-2018 מציג כמה וכמה דירוגים חדשים, וביניהם אחד הדירוגים המעניינים ביותר – דירוג היזמים המובילים לפי ערים. המדד, הנערך זו השנה השלישית ברציפות, כולל דירוגים מפורטים ב-18 ערים שונות, אשר מהם אפשר ללמוד בקלות מיהו היזם החזק ביותר ומיהי החברה החזקה ביותר בהתחדשות עירונית באותה העיר. פילוח חסר תקדים שכזה הופך את התמונה כולה לברורה עוד יותר.

החברה המובילה בתמ"א 38 בגבעתיים היא קבוצת טל בר, שממוקמת ראשונה בדירוג גם ברמת גן. לקבוצת טל בר 16 פרויקטים בגבעתיים, בהם 4 שכבר אוכלסו, 5 שנמצאים בביצוע, 3 בהיתר בתנאים ו-4 בבקשה להיתר. אחרי טל בר מדורגות החברות מטרופוליס (עם 8 פרויקטים בגבעתיים) ואוראקל יזמות נדל"ן בע"מ (עם 7 פרויקטים בעיר).

ככלל, ניתן לראות כי גם בגבעתיים – על אף שטחה הקטן, הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית רבה למדי. בידי היזמים המובילים מעל 50 פרויקטים בשלבי תכנון וביצוע כאלו ואחרים, ומדובר במספר לא מבוטל בעיר כזו. עם זאת, נדמה שהתושבים בה משוועים להגדלת היצע יחידות הדיור החדשות, ורבים מהם מאמינים שההתחדשות העירונית היא הפתרון לכך.

על פי הנתונים המפורסמים במדד ההתחדשות העירונית, ישנן כמעט 10,000 דירות חדשות בפרויקטים שנמצאים בשלבים מתקדמים ברחבי גבעתיים, ומספר הבקשות להיתרי בנייה במסגרת תמ"א 38 בעיר עומד על יותר מ-1,500. מספרים שכאלו, אם ייראו גם בשנה הבאה, יאפשרו שינוי של ממש והתחדשות נרחבת של שכונות ישנות בעיר.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מדד ההתחדשות העירוניתעיריית גבעתיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...