קריית אונו: אלה היזמים המובילים בהתחדשות עירונית בעיר

מדד ההתחדשות העירונית דירג השנה לראשונה את היזמים הבולטים ביותר ב-18 ערים שונות בישראל • החברה המובילה בקריית אונו: אשדר בוטיק

שיתוף הכתבה
depositphotosdepositphotos

מדד ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן ומדלן התרחב השנה: מודל 2019-2018 מציג כמה וכמה דירוגים חדשים, וביניהם אחד הדירוגים המעניינים ביותר – דירוג היזמים המובילים לפי ערים. המדד, הנערך זו השנה השלישית ברציפות, כולל דירוגים מפורטים ב-18 ערים שונות, אשר מהם אפשר ללמוד בקלות מיהו היזם החזק ביותר ומיהי החברה החזקה ביותר בהתחדשות עירונית באותה העיר. פילוח חסר תקדים שכזה הופך את התמונה כולה לברורה עוד יותר.

 

החברה המובילה בתמ"א 38 בקריית אונו היא אשדר בוטיק, שלה 47 פרויקטים בפריסה ארצית – ותשעה בקריית אונו לבדה. ארבעה מהפרויקטים של החברה בעיר כבר אוכלסו, וארבעה נמצאים בביצוע. פרויקט נוסף נמצא בהיתר בתנאים. אחרי אשדר בוטיק מדורגות החברות גרופין בע"מ (עם עשרה פרויקטים בעיר) וחברת התחדשות אורבנית ייזום ונדל"ן (עם שמונה פרויקטים בקריית אונו).

 

ההתחדשות העירונית בקריית אונו מבטאת, כך נדמה, את הביקוש לנדל"ן בעיקר באופן כללי: בשל הביקוש הרב לדירות באזור גוש דן, ובתוספת המחירים הגבוהים בתל אביב רבתי, יותר ויותר תושבים מחפשים אלטרנטיבות במחירים שפויים, ומוצאים אותן בערי הלוויין של תל אביב – ובהן גם קריית אונו. בהתאם לכך, גם ההתחדשות העירונית הולכת ותוספת תאוצה בעיר, וזוכה לנפח משמעותי.

על פי הדיגוש שפורסם במדד ההתחדשות העירונית לשנת 2019-2018, נראה כי בעיר פעילים כמה וכמה יזמים יציבים ובעל גב איתן, שאחראים על כמות נכבדת של פרויקטים – עשרות כאלו, ויותר מעשרה שכבר הסתיימו. ככל שקצב זה יגבר, כך תוכל העיר להמשיך ולהתחדש, כחזונו של ראש העיר.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהוועדה המקומית לתכנון ובנייה קריית אונוקרית אונו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...