בנק אגוד חושף שווי חוף התכלת בהרצליה: כ-867 מיליון שקל

בנק אגוד מזמין משקיעים להגיש הצעות לרכישת החזקותיו (15%) בחוף התכלת בסכום מינימלי של 130 מיליון שקל • בשטח מתוכננות להיבנות 11.5 אלף דירות חדשות

שיתוף הכתבה
חוף התכלת בהרצליהחוף התכלת בהרצליה

בנק אגוד מזמין משקיעים להגיש הצעות לרכישת החזקות הבנק בחברת חוף התכלת (תל אביב - הרצליה) בע"מ, במסגרת החלטתו מפברואר האחרון לממש את החזקותיו (15%) בחברה. הבנק פרסם היום בעיתונות קריאה למשקיעים להציע הצעות בסכום מינימלי של 130 מיליון שקל – המשקף לחוף התכלת שווי של כ-867 מיליון שקל.

מתחם חוף התכלת בדרום מערב הרצליה משתרע על שטח של כ-2,200 דונם בין מרינה הרצליה בצפון, מלון מנדרין ת"א בדרום, חוף הים במערב וכביש החוף במזרח. השטח מהווה כ-10.5% משטח השיפוט של עיריית הרצליה. 

החזקות בנק אגוד בחוף התכלת נמכרות במצבן המשפטי, כפי שהן (AS IS), והמכירה לא כפופה לדיני המכרזים – מה שאומר בעצם שהבנק יוכל לבחור את הרוכש לפי ראות עיניו. ההצעות עצמן ייבחנו ע"י דירקטוריון הבנק וכן ע"י דירקטוריון חברת חוף התכלת וכפופות לאישוריהם.

בנק איגוד מסייג וכותב כמקובל בדיווח לבורסה בת"א, כי אין כל ודאות שיתקבלו בבנק הצעות לרכישת אחזקותיו בחוף התכלת, או כי ההליך המתואר יבשיל לכדי חתימה על הסכם מחייב למכירה, או באשר לתנאיו (לרבות התמורה) של הסכם כאמור, ככל שייחתם וכי כל זאת מהווים מידע צופה פני עתיד. חברת אפסילון חיתום תלווה את העסקה, ככל שתתגבש. 

בחוף התכלת קיימת תוכנית מתאר ביוזמת עיריית הרצליה שנמצאת על שולחנה של הוועדה המחוזית, לאחר הליכים תכנוניים שנמשכו יותר מעשור, לבניית 11.5 אלף דירות בבניינים בני 8-30 קומות, שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף 500 אלף מ"ר, וכ-135,000 מ"ר למלונאות. עוד כוללת התוכנית טיילת לאורך מצוק הכורכר שתמשיך את טיילת החוף הקיימת של הרצליה עד לגבול תל אביב, שם מתוכננת לקום שכונה חדשה נוספת. לפי התכנון, הבנייה תהיה על קרקעות בבעלות פרטית, וכ-68% מהשטח מיועד להפקעות לצורכי ציבור. על רקע זאת, ישנן מאות התנגדויות של בעלי הקרקעות הפרטיים וצפויים לא מעט מאבקים.  

במתחם המדובר מוקמים בימים אלה הקמפוס החדש של מיקרוסופט שנבנה במיליארד שקל; פרויקט משרדים ומרכז מסחרי ביחד עם חברת ביג מצפון למתחם "סינמה סיטי" שבצומת גלילות; וכן החברה מחזיקה בקרקעות נוספות בשטח. לצד בנק אגוד מחזיקים בקרקע בחוף התכלת קבוצת אלייד הפרטית ומשקיעים פרטיים נוספים.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרקעותהרצליהבנק איגודבורסה לניירות ערךחוף התכלת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...