אשטרום במו"מ לרכישת שני נכסים באנגליה תמורת 139 מיליון ליש"ט

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

חברת אשטרום נכסים מבית קבוצת אשטרום הודיעה היום (ב') לרשות לניירות ערך כי חברת הבת שלה, Ashtrom properties U.K, הפועלת באנגליה, נמצאת במשא ומתן לרכישת שני בנייני משרדים בממלכה, בשווי כולל של כמעט 140 מיליון ליש"ט. מדובר בשני משאים ומתנים שונים, עם שני גורמים שאינם קשורים זה לזה.

בניין המשרדים הראשון מתפרש על פני שטח של כ-31,700 מ"ר, רובם המכריע שטחי משרדים וחלק קטן מהם משמש למסחר. בבניין גם 152 מקומות חנייה, ועל פי דיווח החברה הוא מושכר בתפוסה של כ-90%. מבדיקה שערכה החברה הבת עולה כי דמי השכירות המתקבלים מדי שנה על הנכס הם 4.8 מיליון ליש"ט. את הבניין הזה מציעה החברה לרכוש תמורת כ-74 מיליון ליש"ט.

בניין המשרדים השני מתפרש על שטח של 11,250 מ"ר, גם כאן רובם שטחי משרדים, ובו גם 109 מקומות חניה. גם בנכס זה התפוסה עומדת על כ-90%, והתמורה השנתית מדמי השכירות עומדת על כ-4 מיליון ליש"ט. את הבניין הזה מציעה החברה לרכוש תמורת 64.9 מיליון ליש"ט. 

בהודעת החברה לרשות נכתב כי "החברה הבת תבחן את מימון התמורה כולה או חלקה על ידי גורם בנקאי. כמו כן, החברה בוחנת את האפשרות לבצע את העסקה יחד עם שותף או שותפים נוספים". עוד נכתב בהודעה כי השלמת כל אחת מהעסקאות כפופה להשלמת בדיקת נאותות לנכסים, להתקשרות הצדדים בהסכם, לקבלת מימון בנקאי ולקבלת כל האישורים הנדרשים, לרבות אישור דירקטוריון החברה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםהרשות ניירות ערךאשטרום נכסים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...