עוד פרויקט הריסה ובנייה בת"א: קבוצת לוינשטיין תקים 118 יח"ד

מדובר בפרויקט הריסה ובנייה ברחוב רדינג ברמת אביב, שבמסגרתו ייהרסו שלושה בניינים ישנים וייבנו שלושה חדשים תחתם • זהו הפרויקט השלישי של החברה בשכונה

שיתוף הכתבה

קבוצת משולם לוינשטין הנדסה וקבלנות בע"מ הודיעה היום (ד') שתקים כ-300 יחידות דיור חדשות במסגרת פקרויקט להתחדשות עירונית בשכונת רמת אביב בתל אביב. החברה נבחרה כיזמית הפרויקט שברחוב רדינג 29-25 בתל אביב, וזהו הפרויקט השלישי שלה בשכונה.

הפרויקט ברחוב רידינג משתרע על 4,440 מ"ר, והוא כולל הריסה של 3 בנייני רכבת ישנים בני 3 קומות, הכוללים 54 יחידות דיור ישנות. במקומם תקים קבוצת לוינשטין 3 בניינים חדשים בני 6.5 קומות, שיכללו 118 יחידות דיור חדשות. הפרויקט מצטרף אל פרויקט ההתחדשות העירונית שמבצעת החברה ברחוב האמוראים 9-3, ובו 136 יחידות דיור חדשות, ואל הפרויקט ברחוב ברודצקי שכולל 70 יחידות דיור חדשות. בסך הכול בונה החברה בשלושת הפרויקטים יחד כ-325 יחידות דיור חדשות.

מהחברה נמסר כי הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים בר אוריין אדריכלים , יתבצע על פי תב"ע בסמכות ועדה מקומית שמקודמת על ידי לוינשטין ונמצאת בימים אלו לקראת הגשה לעירייה. התמורה לבעלי הזכויות במתחם תהיה תוספת מטרים לכל דירה, מרפסת שמש, חניה תת-קרקעית ומחסן.

אמיר לוטן, מנהל מחלקת התחדשות עירונית בקבוצת משולם לוינשטין , ציין כי "אזור צפון העיר נחשב לאזור מצוין להתחדשות עירונית שכן ניתן לבצע בו הריסה ובנייה מחדש, מה שהפך את הפרויקט  לאטרקטיבי לביצוע הליך התחדשות עירונית. אם נוסיף לזה גם את המחירים באזור, יש לנו עסקה מצוינת לשני הצדדים. האוכלוסייה שמגיעה להתגורר היא של זוגות צעירים המבקשים לגור בתל אביב, משפרי דיור מכל גוש דן ומצמצמי דיור".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתיחידות דיור חדשותבר אוריין אדריכליםקבוצת משולם לוינשטיןתב"עאמיר לוטן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...