רינובו תבצע שני פרויקטים להתחדשות עירונית ברמה"ש, עם 53 יח"ד

שני הפרויקטים נמצאים בשכונת רובע הדר שבמרכז העיר, ושניהם מיזמים מסוג תמ"א 2/38 • החברה מעריכה כי היתרי הבנייה לשני הפרויקטים יינתנו בעוד פחות משנה

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקטים להתחדשות עירונית ברמה"שהדמיית פרויקטים להתחדשות עירונית ברמה"ש

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברמת השרון אישרה לאחרונה שני פרויקטים חדשים להתחדשות עירונית בעיר, במסגרת תמ"א 38 הריסה ובנייה (תמ"א 2/38): ברחוב בראשית 7 ובסמטת הגינה 10, שניהם בשכונת רובע הדר. את הפרויקטים תבצע חברת רינובו , שצופה כי היתר הבנייה יתקבל בתוך כ-11 חודשים.

ברחוב בראשית 7, הנמצא בסמוך לגבול עם הרצליה ולבית הספר התיכון אלון, יפונה בניין בן 3 קומות ובו 9 דיירים, המתגוררים בדירות בגודל 110 מ"ר. הבניין החדש, שייבנה לאחר הריסת הנוכחי, יהיה בן 6.5 קומות ובו ייבנו 24 דירות בשטח של 135 מ"ר.
 
בסמטת הגינה 10 נמצא היום בניין בן 3 קומות ובו 12 דיירים קיימים, עם דירות בגודל 110 מ"ר גם כן. הבניין החדש יהיה בן 6.5 קומות, ויכלול 29 דירות חדשות, בנות 135 מ"ר. אדריכל הפרויקטים הוא דרור רימוק ממשרד רימוק אדריכלים. 

גיל וולמן, סמנכ"ל השיווק בחברת רינובו מציין: "באופן כללי, רמת השרון היא עיר שבה יש היצע מוגבל של דירות, ומאידך ביקושים יציבים. בעתיד נראה בעיר התפתחות משמעותית בהיצע בעקבות תכניות  הבנייה על קרקעות תע"ש במזרח העיר וקרקעות פי גלילות במערבה, וכן ברצועת הנופש לאורך הגבול עם צפון תל אביב, אך מימושן של מרבית תוכניות אלה רחוק - והן לא ישפיעו על שוק הדיור בטווח הקצר. לכן רמת השרון נשענת בחמש עד עשר השנים הקרובות בעיקר על היצע הדירות בהתחדשות העירונית במרכז העיר".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתמ"א 38גיל וולמןרינובוהוועדה המקומית לתכנון ובנייה רמת השרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...