נדל"ן בקצרה: מוכרים בדימונה, תחילת עבודות ליד שיבא וארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת

קבוצת אבני דרך וקבוצת ברזילי מור מדווחות על מכירות גבוהות בפרויקט בשכונת השחר בדימונה, החלו העבודות לבניית המגדל הראשון במתחם ה-Health Tech Valley ברמת גן, ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של גיבור ישראל רנ"ג אורי מויאל ז"ל

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בשכונת השחר בדימונה (ברזילי מור)הדמיה של הפרויקט בשכונת השחר בדימונה (ברזילי מור)

קצב מכירות גבוה בפרויקט של אבני דרך וברזילי מור בדימונה

קבוצת אבני דרך וקבוצת ברזילי מור מדווחות על מכירות גבוהות בפרויקט Sheva בשכונת השחר בדימונה. חודש מהעלייה על הקרקע, החברות מכרו כ-100 יח"ד מתוך 200 בפרויקט, שכולל 7 בניינים בני 5 עד 15 קומות, בתמהיל מגוון הכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, וכן דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

בשנים האחרונות דימונה, העיר השנייה בגודלה בנגב שמונה 40 אלף תושבים, מהווה מוקד משיכה למשפחות צעירות בשל הבנייה הענפה, נגישות תחבורתית גבוהה, הטבת מס בשיעור של 16% ואפשרויות תעסוקה מגוונות. בעיר הוקמו מפעלים חדשים ואגם מלאכותי עם אמפיתיאטרון ענק בהשקעה של יותר מ-130 מיליון שקל. 

גלעד מור, מנכ"ל ובעלים ברזילי מור: "לאורך ההיסטוריה תמיד אחרי המלחמה מתחילה תקופה של התחדשות ופריחה, בכלכלה בכלל ובענף הנדל"ן, בפרט. וכך גם במדינת ישראל, אחרי שהציבור עבר את ההלם הראשוני וההבנה שאנו בפתחה של מלחמה ארוכה, קשה וכואבת אנו עדים לגידול משמעותי במספר המתעניינים במשרדי המכירות של החברה. הביקושים 'הכבושים' החלו להתפרץ. לאחרונה אנו עדים לביקושים גוברים בפרויקט, ומספר החוזים ובקשות הרכישה עליהם חתמה החברה מעידים על כך שמגמה זו תלך ותגבר". 

תחילת עבודות במתחם Health Tech Valley ברמת גן 

השבוע החלו העבודות לבניית המגדל הראשון במתחם ה-Health Tech Valley -  מתחם אקוסיסטם רפואי-אקדמי יוצא דופן, שממוקם בסמוך לבית החולים שיבא, במרחק קצר מאוניברסיטת בר אילן, בלב רמת גן. בתוך המתחם צפוי לעבור הקו הסגול של הרכבת הקלה באופן שיאפשר חיבוריות לצירי התנועה המרכזיים בגוש דן. המיזם החדשני הוא פרי שיתוף פעולה בין המרכז הרפואי שיבא, עיריית רמת גן, אוניברסיטת בר אילן, וחברת מגדל.

פתיחת העבודות ברמת גן (המרכז הרפואי שיבא תל השומר)פתיחת העבודות ברמת גן (המרכז הרפואי שיבא תל השומר)

באירוע השתתפו מנכ״ל המרכז הרפואי שיבא, פרופ׳ יצחק קרייס, ראש עיריית רמת  גן, כרמל שאמה הכהן, נשיא אוניברסיטת בר אילן, פרופ׳ אריה צבן, משנה לנשיא אוניברסיטת בר אילן, זהר ינון ומנכ״ל חברת מגדל, רונן אגסי בשיתוף עם היזמים צפריר בכנר וסיוון ברקוביץ׳. 

ארגון הקבלנים בנגב במחווה מרגשת לזכרו של גיבור ישראל 

בשבוע שעבר קיים ארגון הקבלנים בנגב כנס מקצועי בהשתתפות כ 200 קבלנים וחברות בנייה בנגב. בפתח הכנס שעסק במשבר החריף בענף הבנייה, ביקשו הקבלנים בנגב להוקיר את גיבור ישראל, רנ"ג אורי מויאל ז"ל שנרצח לפני כחודש וחצי בצומת בית קמה בנגב כשבנשימותיו האחרונות הצליח לחסל את המחבל ולמנוע רצח גדול יותר של אזרחים.

מתוך כנס ארגון הקבלנים בנגב (דיאגו מיטלברג)מתוך כנס ארגון הקבלנים בנגב (דיאגו מיטלברג)

לכנס המיוחד הוזמנו בני משפחתו של מויאל ושזכו למחווה מרגשת במסגרתה הוקרן סרטון על מויאל והוענק למשפחתו דיוקן של אורי ז"ל בעבודת יד מקורית. עוד בכנס הוענקו תעודות כבוד לקבלנים ויזמים על תרומתם למאמץ המלחמתי וסיוע לעורף ולכוחות הביטחון. במקביל הוקרן באולם סרט על חייו ל אורי ז"ל, שמבטא את אישיותו ופועלו למען מדינת ישראל. 

אחיו של אורי, איציק מויאל הודה לנוכחים בעיניים דומעות ואמר:  "לאורך השנים ומאז השביעי לאוקטובר, נכחתי לצערי בעשרות לוויות וניחום אבלים אבל שום דבר מזה לא הכין אותי לעוצמת הכאב עד שהיא מגיעה אלייך. מה שמחזק אותנו המשפחה, זה החיבוק האדיר שקיבלנו מעם ישראל. מכל קצוות המדינה הגיעו לנחם אותנו על האובדן הקשה הזה. גם מהפזורה הבדואית הגיעו עשרות אנשים שאנחנו לא מכירים שביקשו לנחם אותנו ולהודות לנו על אחי הגיבור. תודה לכולם ולכל עם ישראל על החיבוק הגדול שאנחנו מקבלים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אבני דרךרמת גןארגון הקבלנים בנגבתל השומרשיבא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...