חבל הצלה לפקר ברזל: תימכר ב-83 מיליון שקל לשפיר ויהודה פלדות

פעילות החברה, שנמצאת תחת צו עיכוב הליכים, תעבור לחברה חדשה שתוקם על ידי הרוכשות למטרה זו, נקייה מחובות • העסקה תלויה באישור בית המשפט והממונה על התחרות

שיתוף הכתבה
משאית שפיר משאית שפיר

חברת שפיר הנדסה תרכוש, לצד חברת יהודה פלדות, את חברת "פקר ברזל" – תמורת כ-83 מיליון שקלים. חברת שפיר הודיעה אתמול (ד') לרשות לניירות ערך כי זכתה בהצעה לרכוש את החברה לצד חברת יהודה פלדות וכי לצורך כך תוקם חברה חדשה, משותפת לשתיים, אשר לכל אחת תהיה בה החזקה שווה.

בהודעת שפיר לרשות נכתב כי הרכישה תתבצע "לרבות מלאי ולקוחות קיימים, כולם במצבם כפי שהם ובמקום שהם במועד השלמת הרכישה, וזאת בתמורה לסך של 16.361 מיליון שקל כנגד הפעילות, וסך נוסף של כ-67 מיליון שקל תמורת המלאי והלקוחות. סך כל התמורה הכוללת: כ-83 מיליון שקל".

חברת פקר ברזל, המעבדת ומשווקת פח וברזל, פעלה במשך שנים תחת אפריקה תעשיות מקבוצת אפריקה ישראל . כבר במאי 2018 הועמדה פקר ברזל למכירה, וזאת בשל חדלות הפירעון של החברה האם, הנמצאת בהליך של כינוס נכסים. בסוף פברואר האחרון אף הוצא צו עיכוב הליכים נגד פקר ברזל, וחובותיה עמדו אז על 270 מיליון שקל. 

על רקע דברים אלו נמסר בהודעת שפיר לרשות לניירות ערך כי "ההצעה המשותפת שנבחרה כאמור על ידי הנאמנים כהצעה זוכה וכן ביצוע תשלום התמורה המותאם בפועל במועד ההשלמה, כפופים לאישור בית המשפט המוסמך ואישור הממונה על התחרות ועם אישורם פעילות פקר לרבות המלאי ולקוחות יועברו לחברה המשותפת, נקיים מכל חוב".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךשפיר הנדסהאפריקה ישראלפקר פלדהיהודה פלדות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...