רגע לפני הבחירות: כישלון חרוץ למכרזי מחיר למשתכן בירושלים

ל-8 מכרזים מתוך 11, הכוללים 780 דירות מחיר למשתכן, לא הוגשו הצעות • בטבריה, בירוחם, ביקנעם ובקריית ביאליק נותרו כל מכרזי חודש מרץ ללא הצעות

שיתוף הכתבה
השר משה כחלון השר משה כחלון

ירושלים לא מחכה למחיר למשתכן: מתוך 11 מכרזים למתחמי התוכנית המתוכננים בעיר הבירה, רק בשלושה הוגשו הצעות ונבחרו יזמים זוכים. שמונה מכרזים, כולם בשכונת מורדות ארנונה, אשר כוללים יחד כ-780 יחידות דיור, נותרו מיותמים וללא כל הצעה מיזם כלשהו.

שלושת המכרזים בירושלים שלהם כן הוגשה הצעה ושבהם כן נבחר זוכה: מתחם ד' בשכונת מורדות ארנונה, שבו מתוכננות להיבנות 65 יחידות דיור ושבו זכתה חברת מעלות קדם בע"מ, עם הצעה של 14,698 שקל למ"ר (מחיר המקסימום למ"ר – 15,500 שקל); מתחם י' במורדות ארנונה, שכולל 287 יחידות דיור, ושבו זכתה חברת סלע איסתא נדל"ן ישראלי בע"מ, עם הצעה של 14,945 שקל למ"ר (מחיר המקסימום זהה – 15,500 מ"ר); מתחם א' בשכונת קטמון שבו מתוכננות 316 יחידות דיור ושבו זכתה גם כן חברת סלע איסתא, עם הצעה של 15,954 שקל למ"ר (מחיר המקסימום – 16,950 שקל למ"ר). יש לציין כי בשלושת המתחמים הללו כבר התקיימו ההגרלות לזכאים, ונרשמו אליהן בסך הכול 3,901 איש.

מכרזי מרץ של מחיר למשתכן פורסמו גם בערים נוספות ברחבי הארץ: בטבריה פורסמו ארבעה מכרזים, ובארבעתם לא הוגשה אף לא הצעה אחת מיזמים. כך קרה גם בשלושת מכרזי מרץ שפורסמו בירוחם, בשני המכרזים שפורסמו בנהריה ובמכרזים הבודדים שפורסמו ביקנעם עילית ובקריית ביאליק. 

היכן נסגרו במרץ עוד מכרזים של תוכנית מחיר למשתכן עם יזמים זוכים? בראש העין כל עשרת מתחמי התוכנית נסגרו עם זוכים, במחיר שנע בין 6,979 שקל למ"ר ל-8,686 שקל למ"ר; בבני ברק חמשת המתחמים שיוצאו למכרז נסגרו עם זוכים, במחיר אחיד לכל המתחמים – 9,876 שקל למ"ר; באריאל נסגרו חמישה מתחמים עם זוכים, במחיר שנע בין 6,969 שקל למ"ר ל-7,390 שקל למ"ר; באבן יהודה הסתיימו שני המכרזים שפורסמו במרץ עם זוכים, במחיר 7,776 שקל למ"ר ו-7,847 שקל למ"ר; באשקלון נבחרו זוכים בשלושה מתחמים מתוך ארבעה (לרביעי לא הוגשו הצעות), במחיר שנע בין 7,981 שקל למ"ר ל-8,100 שקל למ"ר; במגדל העמק חמשת המתחמים שפורסמו במרץ נסגרו עם זוכים, במחיר שנע בין 5,179 שקל למ"ר ל-6,300 שקל למ"ר; בנצרת עילית נבחר יזם במתחם הבודד שפורסם, לפי מחיר של 4,949 שקל למ"ר.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןמשה כחלוןמכרז ייזום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...