בהיקף 300 מיליון שקל: מכלול מימון תלווה את עמרם את נידם בפינוי-בינוי ל-270 דירות בטירת הכרמל

חברת האשראי החוץ בנקאי חתמה על הסכם עם עמרם את נידם, לליווי בפרויקט התחדשות במרכז טירת הכרמל, קרוב לים, שיכלול 3 מגדלים עד 18 קומות. המגדלים יכללו פנטהאוזים, דירות גן, חדר כושר, מרפסות בגודל של 15-20 מ"ר עם חיבור לטלוויזיה ומועדוני דיירים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של עמרם את נידם בטירת הכרמל (רן ון דן ברגן)הדמיה של הפרויקט של עמרם את נידם בטירת הכרמל (רן ון דן ברגן)

מכלול מימון, חברת האשראי החוץ בנקאי, תלווה את re-new עמרם את נידם התחדשות עירונית , בפרויקט התחדשות במרכז טירת הכרמל, בהיקף של מעל 300 מיליון שקל. כך על פי הסכם שנחתם בסוף מרץ. עמרם את נידם מבצעת שבעה פרויקטים בעיר.  

הפרויקט ממוקם ברחוב ז'בוטינסקי 59 בכניסה הדרומית לטירת הכרמל בסמוך למנהרות הכרמל, והוא כולל הריסת 52 יח"ד קיימות והקמת 271 יח"ד חדשות בשלושה מגדלים רבי קומות: שניים בני 17 קומות ואחד בן 18 קומות. התמהיל יכלול דירות 3 חדרים (בגודל של כ-80 מ"ר), דירות 4 חדרים (כ-100 מ"ר) ודירות 5 חדרים (כ-120 מ"ר), כאשר כל דירה מצוידת בממ"ד. המחיר עומד על החל מ-1.6 מיליון שקל. התמורה עבור הדיירים הקיימים כוללת תוספת של 25 מ"ר לדירה, מרפסת, חנייה ומחסן.

הפרויקט קרוב לים, ובמרכזו תיבנה גינה אקולוגית פרטית עבור הדיירים, וכמו כן מקלחות חוץ עבור השבים מהים. הבניינים יכללו פנטהאוזים, דירות גן, חדר כושר, מרפסות בגודל של 15-20 מ"ר עם חיבור לטלוויזיה, ומועדוני דיירים רב תכליתייים. את הפרויקט תכנן האדריכל צחי ואזנה.

"המלחמה הציבה בפני שוק הנדל''ן אתגרים רבים, ולכן חשוב לנו במיוחד להמשיך במימון חכם, אחראי ומדויק של פרויקטי הבנייה בישראל, תוך צמצום הפער בין ההיצע לביקוש בענף. במיוחד בתקופה מורכבת זו, אנחנו פועלים ביצירתיות בשביל לספק תנאים אטרקטיביים ותחרותיים לתנאי הבנקים", מסרה איילת רוסק, מנכ''לית מכלול נדל''ן. "הביקוש לדיור בטירת הכרמל הולך וגדל, והעיר עצמה נמצאת בפיתוח משמעותי. פרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב ז'בוטינסקי של עמרם את נידם הוא אחד הפרויקטים המרכזיים והחשובים בעיר, ויציע לרוכשים דיור במחירים ברי השגה, לצד נוחות ואיכות חיים". 

 אבי פרץ, מנכ״ל re-new, מסר: "מדובר בפרויקט הגדול, המשמעותי והיוקרתי שנעשה בהתחדשות עירונית בטירת הכרמל עד כה, ואנחנו גאים להוביל את טירת הכרמל לשלב הבא של איכות דיור. הפרויקט כולו הוא תוצרת של עבודה מדהימה של עובדות ועובדי החברה לצד הרשויות והדיירים, ואני מודה לכל המעורבים בדבר". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טירת הכרמלמכלולפינוי בינוי עמרם את נידםאשראי חוץ בנקאינידם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...