נדל"ן בקצרה: פרשקובסקי מצדיעה למילואימניקים, מתחם אימונים בחדרה ושכונה חדשה בבקה

פרשקובסקי קיימה אירוע הוקרה לכל העובדים שמשרתים ושירתו במילואים במהלך המלחמה, אושרו להפקדה תוכניות ל-850 דירות בבאקה אל גרבייה ולהרחבת המושב רמות נפתלי בצפון, בחדרה נחנך מתחם אימונים בהשקעה של 62 מיליון שקל - בדרך למתחם ספורט חדש

שיתוף הכתבה
מימין: ארנון פרשקובסקי, אוראל יפרח, עדנה פרשקובסקי, מורן מרוז, בן לוריא ותמיר בלייכמןמימין: ארנון פרשקובסקי, אוראל יפרח, עדנה פרשקובסקי, מורן מרוז, בן לוריא ותמיר בלייכמן

פרשקובסקי באירוע הוקרה לעובדיה המילואימניקים 

חברת הנדל"ן פרשקובסקי קיימה אירוע הוקרה לכל העובדים שמשרתים ושירתו במילואים במהלך מלחמת חרבות ברזל, יחד עם בני בני או בנות זוגם. במסגרת האירוע העובדים נהנו מארוחת ערב במסעדת השף Spehra וממופע של אמן החושים והמנטליסט איתי סונטג.

באירוע השתתפה כל הנהלת חברת פרשקובסקי השקעות ובנין בראשות ארנון פרשקובסקי, נשיא החברה, ורעייתו עדנה, המעצבת הראשית של החברה, יוסי פרשקובסקי, יו"ר פרשקובסקי, שרון פרשקובסקי מנכ"ל פרשקובסקי השקעות, חיים קראדי, מנכ"ל פרשקובסקי מניבים ועוד.

אושרה להפקדה תוכנית לשכונה חדשה בבקה אל גרבייה 

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה במחוז חיפה אישרה להפקדה את תוכנית 'צפון באקה' שקידמה רשות מקרקעי ישראל להקמת שכונת מגורים בת כ-844 יח"ד בבאקה אל גרבייה. 

הדמיה של התוכנית בבאקה אל גרבייה (רונאל אדריכלים)הדמיה של התוכנית בבאקה אל גרבייה (רונאל אדריכלים)

 

התוכנית היא בצפיפות ממוצעת של כ-14 יח"ד לדונם בבניינים בני 6-4 קומות. לצד המגורים, מוצע בתוכנית מתווה למערך כבישים ובו כביש גישה בצד הדרום מערבי של התוכנית לרחוב ואדי אל חרובי, מערכת שבילים להולכי רגל ותשתיות, שטח ציבורי פתוח ומוסדות ומבני ציבור נרחבים, בהם שני בתי ספר חדשים.

התוכנית כוללת שטחים למגורים (כ-63,000 מ"ר), מוסדות ומבני ציבור (כ-19,000 מ"ר), שטח ציבורי פתוח (כ-1,300 מ"ר), שטחים פתוחים ומוסדות ומבני ציבור (כ-9,400 מ"ר) ותשתית דרכים (כ-41,000 מ"ר).

אושרה להפקדה תוכנית להרחבת המושב רמות נפתלי

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה צפון אישרה להפקדה תוכנית להרחבת מושב רמות נפתלי, הממוקם במועצה אזורית מבואות חרמון, ובמרחק של כ-3 קילומטר בלבד מהגבול עם לבנון. התוכנית נערכה בשיתוף משרד הבינוי והשיכון , בתמיכת המועצה האזורית מבואות חרמון והמושב. 

התוכנית תאפשר את הרחבת היישוב ב-126 יחידות דיור, שיתווספו ל-267 יחידות הדיור הקיימות. ההרחבה תהיה בשלושה מוקדים: שכונה צפונית של 22 יחידות דיור, שכונה דרומית של 72 יחידות דיור ועוד 32 יחידות דיור בבנייה מרוכזת במרכז הישוב. 

מושב רמות נפתלי הוקם סביב מצודת רמות נפתלי שהיוותה את הגרעין המקורי של הישוב. המצודה היוותה משלט חשוב במלחמת העצמאות ונקבעה כאתר מורשת לאומי. התכנית שומרת על המצודה, ומאפשרת ייעוד קרקע ושימושים להעצמת אתר מצודת רמות נפתלי, אשר יבטיחו את השיקום, תחזוקה וחשיפת המצודה הייחודית לציבור הרחב. 

בהשקעה של 62 מליון שקל: נחנך מתחם אימונים אימונים בחדרה

בחדרה נחנך לאחרונה מתחם אימונים, בהשקעה של 62 מיליון שקל - אבן דרך ראשונה בהקמת מתחם ספורט שקודמה ואושרה על ידי עיריית חדרה והוועדה המחוזית, כוללת בנוסף למתחם האימונים, איצטדיון כדורגל עם 12,000 מקומות ישיבה מקורים, מותאם למשחקי ליגת העל כמו גם למשחקים בינלאומיים, מבנה מסחרי ומגרש חנייה לשימוש הקהל אשר יקורה בפנלים סולאריים.

מתחם האימונים החדש בחדרה (דוברות עיריית חדרה) מתחם האימונים החדש בחדרה (דוברות עיריית חדרה)

המתחם כולו, קומפלקס האימונים הנוכחי והאיצטדיון העתידי, תוכננו על ידי משרד גולדשמידט,ארדיטי, בן נעים אדריכלים, שכעת הינו חלק מקבוצת "אורבך הלוי" אדריכלים.

קומפלקס האימונים כולל שני מגרשי כדורגל – אחד עם דשא טבעי והשני עם דשא סינטטי, במידות התואמות את מגרשי ליגת העל. בכל מגרש תוכנן יציע נפרד לצד המגרשים והוקם מבנה בשטח של כ-1000 מ"ר הכולל חדרי הלבשה חדישים, חדרי שופטים, חדרי מאמנים, חדר כושר, חדרי טיפולים, חדרי ציוד, משרדים שישרתו את השחקנים במהלך היום יום. כמו גם מזנון שישרת את ההורים והאורחים שיגיעו לצפות באימונים ובמשחקים שייערכו במתחם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית חדרהפרשקובסקיחדשות הנדל"ןרמ"יבאקה אל גרבייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...