זאב בויקו מונה למנכ"ל מכון בקרת הבנייה גאודע: "רואה בתפקיד שליחות ומשמעות רבה לענף"

בויקו, יועץ ובודק בנייה ירוקה מוסמך, כיהן כמשנה למנכ"ל קבוצת סיסטם מעבדות, ויחליף את ינון פרסיקו כמנכ"ל מכון בקרת הבנייה גאודע. המלצתם של מכוני הבקרה על מתן היתר בנייה, אישור תחילת עבודות ותעודת גמר בנייה מהווה תנאי הכרחי במסגרת הליך הרישוי הכולל

שיתוף הכתבה
זאב בויקו (מכון גאודע)זאב בויקו (מכון גאודע)

זאב בויקו מונה למנכ"ל מכון בקרת הבניה גאודע, כך החליט פה אחד דירקטוריון קבוצת מעוף. בויקו (40), נשוי + 2 בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, יחליף בתפקידו את ינון פרסיקו אשר שימש בתפקיד בשנים האחרונות.

בויקו הינו יועץ ובודק בניה ירוקה מוסמך. בתפקידו האחרון כיהן כמשנה למנכ"ל קבוצת סיסטם מעבדות מתקדמות והיה בין היתר אחראי על הקמת מכון הבקרה הראשון שקיבל הסמכה מהרשות להסמכת מעבדות. מכוני הבקרה קיבלו רישיון משר הפנים לערוך הליכים של בקרת תכן ובקרת ביצוע בתחום הבנייה. הליכים אלו כוללים בחינת תכניות, ביקורים באתר הבנייה ובקרה מדגמית ותהליכית של תחומים רבים הנוגעים לאיכות הבנייה, בטיחות, יציבות המבנה ושלום הציבור. 

מכוני הבקרה נועדו לשפר את איכות הבנייה ולהעלות את רף הבטיחות לשלום הציבור, לייעל תהליכי רישוי, לפשט את הבירוקרטיה בתהליכים סטטוריים והמלצתם של מכוני הבקרה על מתן היתר בנייה, אישור תחילת עבודות ותעודת גמר בנייה מהווה תנאי הכרחי במסגרת הליך הרישוי הכולל. צוות מכון הבקרה מוודא התאמה מלאה לדרישות והוראות החוק, התקנות והתקנים לשם הבטחת יציבות ובטיחות הבניין והמשתמשים בו.

מכון בקרת הבנייה גאודע, אשר מוסמך על ידי הרשות הלאומית להסמכת מעבדות משנת 2017, מלווה אלפי יחידות דיור בעבור יזמים וקבלנים בפריסה ארצית מול עשרות וועדות תכנון ובניה ומציג צוות עובדים הכולל עשרות מהנדסים ואדריכלים. 

זאב בויקו: "אני מודה על האמון שניתן בי, ורואה בתפקיד שליחות ומשמעות רבה לענף הבנייה והתשתיות. בכוונתי לפעול עם כל הכלים והידע העומדים לרשותי על מנת לתרום, לקדם, לחזק ולפתח את תחום מכוני הבקרה. אני מלא התרגשות וציפייה לקראת האתגר החדש ומאמין שהניסיון והידע שצברתי יאפשרו לי לתרום באופן משמעותי להמשך צמיחתו והצלחתו של מכון הבקרה, ואני מצפה בקוצר רוח להתחיל לעבוד עם הצוות המוכשר שלנו כדי לקדם את המכון להישגים גדולים עוד יותר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גאודע בקרת בנייהמינויים בענף הנדל"ןזאב בויקו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...