בהשקעה של 120 מיליון שקל: אספן גרופ רכשה קרקע באשקלון ותבנה בניין למסחר ותעסוקה

החברה שבשליטת רוני צארום רכשה 4 דונם בשכונת רמת כרמים מרדקו השקעות. בשטח תבנה אספן מבנה בן 3 קומות עם 9,000 מ"ר. 42.5 מיליון שקל מהתשלום הוא עלות הקרקע ו-78 מיליון שקל עלות הקמה

שיתוף הכתבה
הדמיה של המרכז המסחרי שאספן תקים באשקלון (גיורא גור)הדמיה של המרכז המסחרי שאספן תקים באשקלון (גיורא גור)

אספן גרופ רכשה אתמול (ג') 4 דונם באשקלון לבניית מסחר ומשרדים בהשקעה של 120.5 מיליון שקל, מתוכן 42.5 מיליון שקל עלות הקרקע ו-78 מיליון שקל עלות הקמה. כך דיווחה אספן היום לבורסה. למרכז הנדל"ן נודע כי המוכרת היא רדקו השקעות, בבעלות יואל רפאלי ובנו רפי. המקרקעין ברחוב דרך היין במתחם רפאלי בשכונת רמת כרמים, והעסקה כוללת זכויות על פי היתר בתנאים והמחאת זכויות וחובות המוכר.

בשטח תבנה אספן גרופ מבנה בן 3 קומות לתעסוקה ולמסחר בשטח 9,000 מ"ר, מתוכם 6,000 מ"ר עיקרי. על הקרקע כאמור תשלם אספן 42.5 מיליון שקל בתוספת מע"מ, מס רכישה בסך 2.55 מיליון שקל ודמי פיתוח לחברה הכלכלית אשקלון שלא יעלו על 3 מיליון שקל. תשלום דמי הפיתוח מהווה תנאי אחרון להיתר. אספן תשלם את דמי הפיתוח תוך 30 יום מההסכם. אם דמי הפיתוח יעלו על 3 מיליון שקל, רדקו השקעות תישא בעלויות הנותרות. ההיתר בתנאים ניתן על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אשקלון בינואר 23.

מסירת החזקה לאספן תבוצע בתוך 30 ימים ממועד קבלת היתר הבנייה או בתוך 90 יום ממועד חתימת ההסכם, לפי המאוחר, ובתנאי ששולם התשלום האחרון.  אם אספן לא תשלם את דמי הפיתוח, המהווים כאמור תנאי להיתר, עדיין מועד המסירה לא יידחה ואספן תשלם לרדקו את יתרת התמורה.

נציין גם כי בהתאם לתב"ע, תנאי לאישור אכלוס ותעודת גמר למבנה שייבנה על המקרקעין, הוא הגשת בקשה להיתר בניה להקמת קאנטרי קלאב במגרש סמוך.  על פי ההסכם רדקו תגיש את הבקשה עד תשעה חודשים לאחר בניית השלד על ידי אספן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מסחר ומשרדיםאספן גרופרפי רפאליאשקלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...