יובלים נכנסת לשותפות עם לוינסקי עופר בפרויקט פינוי-בינוי של 448 יח"ד בחולון

הקבוצה בבעלות איציק ברוך חתמה השבוע על הסכם לרכישת 49% מפרויקט אותו מקדמת קבוצת לוינסקי עופר באזור שכונת רסקו בחולון. במסגרת העסקה צפויה יובלים לשלם עד 26 מיליון שקלים. עוד כולל הפרויקט 3,350 מ"ר של שטחי מסחר. עד כה חתמו 71% מבעלי הזכויות

שיתוף הכתבה
איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים (כפיר זיו, 3 דיוויז'ן)איציק ברוך, בעלי קבוצת יובלים (כפיר זיו, 3 דיוויז'ן)

קבוצת יובלים בבעלות איציק ברוך חתמה השבוע על הסכם לרכישת 49% מפרויקט פינוי-בינוי אותו מקדמת קבוצת לוינסקי עופר בחולון. שלשום (ב') אישר דירקטוריון לוינסקי עופר את ההסכם. פרויקט שמקודם ברחוב השיטה באזור שכונת רסקו בחולון, ובמסגרתו צפויות להיבנות 448 יחידות דיור חדשות במקום 134 דירות קיימות. עוד כולל הפרויקט 3,350 מ"ר של שטחי מסחר. עוד נודע כי עד כה חתמו 71% מבעלי הזכויות.

במסגרת העסקה צפויה יובלים לשלם עד 26 מיליון שקלים. תשלום בסך של כ-1.25 מיליון שקלים ישולם לכיסוי מחצית מהוצאותיה של לוינסקי-עופר במסגרת הפרויקט עד כה. תשלום נוסף בסך של 15 מיליון ש"ח יועבר עד 30 ימים מיום קבלת היתר לבניית הבניינים הראשונים אשר יוקמו בפרויקט, כאשר מתוכו שולמו כבר 2.3 מיליון שקל ו-2.7 מיליון שקל נוספים ישולמו עד 26 במאי עם רישום הערת אזהרה לטובת יובלים. 

תמורה נוספת, עד לסכום של 10 מיליון ש"ח, תשולם אם במועד קבלת היתר הבניה הראשון בפרויקט (שאינו היתר חפירה ודיפון), רווחיות הפרויקט תהיה מעל 18% רווח לעלות, בהתאם לדו"ח האפס שיוכן על ידי שמאי המקובל על הצדדים

הפרויקט ממוקם בין רחוב השיטה ושדרות ירושלים, ובמסגרתו 7 בניינים ובהם 134 יח"ד מיועדים לפינוי, ו-6 בניינים בגבהים משתנים של 10 עד 13 קומות צפויים להיבנות, כאשר לצד הדירות מתוכננים גם מבני ציבור. תכנון הפרויקט מבוסס על תכנית התחדשות ח/619 ואישורו בסמכות הוועדה המקומית. דירות התמורה לבעלים תהיינה בשטח ממוצע של 81 מ"ר + מרפסת של 12 מ"ר, חניה ומחסן.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לוינסקי-עופרפינוי בינוי יובלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...