מינוי חדש באשדר: עדית פרידמן תכהן כסמנכ"לית שיווק ומכירות 

קבוצת אשטרום הודיעה על מינויה של פרידמן, בעלת ניסיון רב בתחום השיווק והמכירות, לתפקיד סמנכ"לית שיווק ומכירות באשדר, זרוע הייזום למגורים של אשטרום. "פרידמן בעלת 20 שנות ניסיון בניהול תהליכים מורכבים בעולמות השיווק והמכירות, ועם הבנה עסקית מעמיקה", נמסר

שיתוף הכתבה
עדית פרידמן (סיוון פרג') עדית פרידמן (סיוון פרג')

קבוצת אשטרום הודיעה הבוקר (ב') על מינויה של עדית פרידמן לתפקיד סמנכ"לית שיווק ומכירות באשדר, זרוע הייזום למגורים של קבוצת אשטרום. "פרידמן היא בעלת 20 שנות ניסיון בניהול תהליכים מורכבים בעולמות השיווק והמכירות עם הבנה עסקית מעמיקה ומחויבות לתוצאות ועמידה ביעדים", נמסר מקבוצת אשטרום.

פרידמן, בת 53, היא בעלת ניסיון רב בתחום השיווק והמכירות למגזרי הצרכנות ובנדל"ן, כאשר בשנים האחרונות התמקדה במגזר הנדל"ן למגורים, והתמקצעה בתחום ההתחדשות העירונית. היא החליפה בתפקיד את רחלי בריזל, שהודעה על פרישה לאחר 14 שנים בתפקיד. 

בעבר מילאה פרידמן את תפקיד מנהלת השיווק של העיתון "ישראל היום", וכן כיהנה כמנהלת מותגים בחברה המרכזית למשקאות לייצור משקאות קלים - קוקה קולה ישראל. "אני משוכנעת שיתאפשר לי להפגין את כישורי השיווק והמכירות שצברתי לאורך השנים ולהוביל אסטרטגיות שיווק חדשניות ויצירתיות, שיקדמו, כך אני מצפה, את המותג ואת הפרויקטים החשובים של החברה". אמרה היום פרידמן.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשטרוםאשדרעדית פרידמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...