אחרי ניר עוז וארז: גם חברי קיבוץ סעד יעברו להתגורר בקריית גת

חברי הקיבוץ שבמועצה האזורית שדות נגב, שפונו מבתיהם לאחר תחילת המלחמה למלון בים המלח, החליטו להיקלט בשכונת כרמי גת קריית גת. לפני כחודשיים נקלטו שם 130 משפחות מניר עוז. ראש עיריית קריית גת: "זוכים להשתתף בתקומה של קהילות העוטף"

שיתוף הכתבה
נציגי קיבוץ סעד בפגישה עם בכירי עיריית קריית גת (דוברות עיריית קריית גת) נציגי קיבוץ סעד בפגישה עם בכירי עיריית קריית גת (דוברות עיריית קריית גת)

חברי קיבוץ סעד, שבמועצה האזורית שדות נגב, החליטו לעבור להתגורר בקרית גת, בשכונת כרמי גת, לאחר שפונו מבתיהם לבית מלון בים המלח עם תחילת מלחמת חרבות ברזל. החלטתה זו מגיעה כשבועיים לאחר שגם חברי קיבוץ ארז, שבמועצה האזורית שער הנגב, הודיעו על החלטתם להיקלט בעיר.

לפני כחודשיים נקלטו בשכונת כרמי גת שבקרית גת 130 משפחות מקיבוץ ניר עוז, שעברו להתגורר במתחם חדש שבנתה חברת דונה. בהמשך יעברו חברי הקיבוץ להתגורר במתחם אחר בעיר, שיכלול גם חדר אוכל, גני ילדים ומועדון. חברי קיבוץ סעד יעברו גם הם להתגורר בשכונה החדשה, וחברי קיבוץ ארז יתגוררו ברובע הפרחים בעיר.

אתמול (ד') נפגשו נציגי קיבוץ סעד עם ראש עיריית קריית גת, אבירם דהרי, סגנית ראש העיר, מוריה זגורי ומנכ"ל חברת יפתח לפיתוח קריית גת, מאיר וזאנה. דהרי מסר הבוקר כי "אנו זוכים לקלוט עוד קהילה קיבוצית מהעוטף, שבחרה בעירנו ועוברת לגור בכרמי גת. ילדי סעד, הקיבוץ הדתי הראשון שהוקם בישראל על ידי ילידי הארץ, ישתלבו במערכת החינוך שלנו ואנחנו שמחים שיש לנו את היכולת להעניק להם מעטפת חינוכית איכותית ולחבק אותם בחום בגנים ובבתי הספר. אשרינו שאנו זוכים להיות שותפים מרכזיים בתהליך התקומה והשיקום של קהילות העוטף, ולפתוח את דלתנו בפני אחינו ואחיותינו".

סגנית ראש העירייה, מוריה זגורי, אמרה כי "קריית גת, על כל תושביה, הוכיחה כי היא כר פורה לישראליות מאוחדת עם בחירתם של עוד שני קיבוצים לעבור ולחיות כאן בעיר. לאחר הצלחת קליטת ניר עוז, מודיעים גם קיבוץ ארז וסעד על רצונם לחיות כאן, ולהיקלט במערכות העירוניות שלנו. תושבי סעד וארז היקרים אנו נעשה הכל על מנת להנעים את זמנכם ולוודא כי תצמחו כאן לתפארת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קריית גתעוטף עזהחרבות ברזלסעד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...