במקום מלון אברהם הוסטל בירושלים: מגדל בן 43 קומות ו-450 דירות

הוועדה המחוזית תדון בתוכנית של אבן ישראל רזידנס ובית הדוידקה, שמשתרעת על 4 דונם, להריסת המבנה הקיים בן 4 קומות שכולל את מלון אברהם הוסטל, והקמת מגדל, חניון תת-קרקעי של 25 אלף מ"ר, 18 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה ו-900 מ"ר לשטחי ציבור. בנוסף תוסדר מעבר הרכבת הקלה במפלס הקרקע ותהיה גישה לרציף עתידי של רכבת ישראל

שיתוף הכתבה
כיכר דוידקה בירושלים (Yoninah, ויקימדיה)כיכר דוידקה בירושלים (Yoninah, ויקימדיה)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים תדון מחר (ב') בתוכנית למגדל בגובה 43 קומות עם 456 יח"ד בכיכר הדוידקה בירושלים, במקום מבנה בן 4 קומות שבו שוכן גם מלון אברהם הוסטל בבירה. את התוכנית הגישו החברה הירושלמית אבן ישראל רזידנס של נחום רוזנברגר וחברת בית הדוידקה בע"מ, שהיא חברת פרויקט של קבוצת בן דוד. 

התוכנית היא לפינוי מבנים קיימים בשטח התוכנית ובניית חדשים למטרות מגורים, מלונאות, תעסוקה מוסדות ציבור ותחנת רכבת בכיכר דוידקה והרחובות הסובבים. התוכנית מתפרסת על  4 וחצי דונם וממוקמת בין הרחובות הנביאים מצפון, יפו מדרום ורחוב כי"ח ממערב. התוכנית כוללת את הריסת המבנה הקיים, בן 4 קומות, שבקומותיו העליונות מלון אברהם הוסטל. 

התוכנית מציעה התחדשות עירונית באמצעות פינוי-בינוי והקמת מתחם בעירוב שימושים למגורים, מסחר, תעסוקה, משרדים, מלונאות, מוסדות ציבור ותחנת רכבת. התוכנית גם מסדירה את מעבר הרכבת הקלה (הרק"ל) במפלס הקרקע בתחום החלקה. עוד התוכנית מציעה גישה לרציף עתידי של רכבת ישראל אשר מתוכנן מתחת לקו הרק"ל.

התוכנית כוללת חניון תת-קרקעי בשטח 24,640 מ"ר, שטח ציבורי בגודל 900 מ"ר וכ-18 אלף מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה. תוכנית המגדל כוללת גם את הגישה לתחנת הרכבת, שתמוקם בקומה התשיעית ואמורה להיות תחנת ביניים בדרכה של הרכבת הכבדה מתחנת רכבת נבון לתחנת החאן ומשם לתחנת מלחה. עורך התוכנית אהרן זילברשטיין, א זילברשטיין אדריכלים. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אברהם הוסטלירושליםפינוי בינוי קבוצת בן דוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...