שינוי מגמה בענף המשרדים? הפרויקט שמביא את הבשורה החדשה

"אינפיניטי פארק רעננה", פארק התעסוקה החדש בצומת רעננה המתאכלס בימים אלה, מוכיח שהבית הטוב ביותר לחברות ההיי טק נמצא דווקא בשרון. מגדל חדש לצד מבנים קיימים, מקומות פנאי ובילוי, נגישות גבוהה ופארק מרשים. האם גם אתם מוכנים לצעוד לעתיד?

שיתוף הכתבה
פרויקט אינפיניטי, פארק רעננה. קרדיט הדמייה: 3divisionפרויקט אינפיניטי, פארק רעננה. קרדיט הדמייה: 3division

ענף המשרדים בישראל עובר בשנים האחרונות שינוי מגמה, לפיו חברות הייטק מתמקמות גם מחוץ לתל אביב. אינפיניטי פארק רעננה, אותו מקימות החברות ריט 1 וס.ע.ן זהב,  הוא אחד הפרויקטים המובילים והמבוקשים ביותר מחוץ לתל אביב בקרב חברות הייטק, בשל היותו פארק עסקים המספק את כל היתרונות שהחברות הללו מחפשות.

פארק התעסוקה החדש, המתאכלס בימים אלה בצומת רעננה דרום, הוא ללא ספק הבשורה החדשה לסביבת עבודה מודרנית. הוא כולל 3 מבנים מרכזיים: מגדל משרדים חדש, בניין הפאלזה ובנייני הקמפוס, פארק מטופח ששטחו 6 דונם, בעיצובו של אדריכל הנוף הבריטי ג'ון היילנד ממשרד האדריכלים Drive Edgar Hyland, החתום על מבחר פרויקטים מרהיבים בעולם, חוצה שדרה אורבנית מרשימה, העתידה להפוך ללב הפועם של האזור עם מגוון מסעדות, בתי קפה, חדר כושר ועוד, וכל זה מעל חניון תת-קרקעי עם אלפי מקומות חנייה.

המגדל החדש, בן 30 קומות, הוא המגדל הגבוה באזור השרון, אשר הפך להיות אייקון בנוף הרקיע של האזור, והמבנים הותיקים הקיימים לצדו- ה PLAZA   ו ה CAMPUS- עברו לאחרונה הליך "רטרו פיט" (Retrofit ): הפשטה או "קילוף" לרמת השלד הישן, והרכבה חדשה לגמרי של כל המערכות, על פי תכנון מחדש של משרד האדריכלים יסקי מור סיוון, ועיצוב ותכנון פנים של משרד אלטר אדריכלים, בהשקעה של כרבע מיליארד שקל.


רטרופיטינג בפרויקט אינפיניטי פארק, רעננה.  צילום: סקייפרו

אקו סיסטם עסקי

פארק התעסוקה מציע אקו סיסטם עסקי מושלם לרווחת העובדים, בפריסה על שטח גדול של כ 150,000 מ"ר של תעסוקה, מסחר ופנאי, מתוכם במגדל החדש כ-60,000 מ"ר של מרחבי עבודה, כשגודלה של כל קומה הוא כ 2000 מ"ר. בנוסף, אינפיניטי פארק שוכן בין שלוש ערים מרכזיות- רעננה, כפר סבא והוד השרון- המהוות סביבת מגורים של כוח האדם אופציונאלי לגיוס. יחד עם זאת הוא בעל נגישות תחבורתית גבוהה- נושק לתחנת רכבת ישראל "רעננה דרום", נמצא על צומת הכבישים 531 ו 4, וצמוד למסוף האוטובוסים הראשי של השרון.

מתחם ה CAMPUS הממוקם גם הוא בפארק העסקים החדש, כולל ארבעה בניינים בני 10 קומות כל אחד ובשטח כולל של 40,000 מ"ר. עוד חודשו הפיאצה הפנימית הכוללת כ 2,000 מ"ר של שטחי מסחר ופנאי.  יש לציין כי מדובר בעצם ב 4 בניינים (כל בניין בגודל של כ – 10,000  מ"ר) שיכול לעמוד באופן עצמאי, כך שחברה יכולה להשכיר מבנה שלם, כולל לובי פרטי, מעליות פרטיות וחצר פנימית, לעצמה.

המתחם השלישי בפארק הוא מתחם ה-PLAZA, אשר עבר גם הוא מתיחת פנים כללית.  הוא מורכב משלושה מבנים: צפוני, מרכזי ודרומי וכולל כ-50,000 מ"ר של שטחי תעסוקה. על התכנון החדש הופקדו studio EN וגם כאן "קילפו" המתכננים את המבנה מבפנים וחידשו את כולו, החל מרמת החיפויים וכלה מבואות הכניסה הקומתיות, החניות ועוד.

נקודה חשובה נוספת לציון היא שהפרויקט, אשר נבנה בסטנדרטים גבוהים ומוקפדים ברמה בינלאומית, כולל מערכות חיסכון באנרגיה, מים ופסולת- המאפשרות לחסוך בעלויות התפעול ובו בעת לתרום לאיכות הסביבה.


אינפיניטי פארק, רעננה.  קרדיט הדמייה: 3divison

פנינת ההייטק של השרון

אינפיניטי פארק כולל שטחי מסחר ופנאי רבים, המעניקים לעובדים את כל השירותים והאטרקציות הדרושים להם כדי להרגיש בנוח וליהנות מסביבת העבודה. בין היתר, השטחים של המתחם כוללים מסעדות ובתי קפה, אמפי חיצוני בעל 400 מקומות ישיבה, אודיטוריום הכולל 300 מקומות ישיבה, חדר כושר, שפע מקומות חניה ועוד.

אינפיניטי פארק מיתג את עצמו כ פנינת ההיי טק של השרון בפרט ומהפרויקטים המובילים של ענף ההייטק בישראל בכלל. הראיה הבולטת לכך היא חברות ההיי טק הישראליות שכבר החלו לאכלס בימים אלה את המגדל החדש בפארק וחתמו על חוזים ארוכי טווח ל 5 – 10 שנים או יותר. בין היתר, החברות המובילות שנכנסו לפרויקט: Zoominfo , Red hat, Abra, NESS, Deloitte, HPE, Analog Devices, intersystem, Philips, Mindspace.

נטלי מרשל, נציגת הבעלים באינפיניטי פארק רעננה: "פארק העסקים אינפיניטי הינו פארק ייחודי בשל מכלול סוגי והיקפי המבנים שבו, המאפשרים לכל חברה או ארגון למצוא את המקום המתאים ביותר עבורם. זהו פארק תעסוקה הוליסטי, הכולל מבנים חדשים ומתחדשים מסטנדרט בניה ותיק לסטנדרט בניה חדיש ומעודכן, אשר עונים לדרישות של חברות הייטק בינלאומיות ומקומיות. הדבר נובע מחשיבה על רווחת העובדים, קיימות ויצירת פארק שמהווה אקו סיסטם שלם ומגובש.

יש רצון כיום להציע מגוון שירותים ואטרקציות שיהיו קרובים לאזור המגורים של העובדים, כחלק מהאבולוציה של העבודה ההיברידית והגמישות בשילוב העבודה מהבית. החשיבה בתכנון המחודש באה לידי ביטוי, למשל, ביצירת חללים משותפים, אזורים מוארים באור טבעי ואזורים המשופעים בצמחייה וטבע. באינפיניטי פארק רעננה נוצרה ליזמים הזדמנות יוצאת דופן לבצע שינוי קונספט שכזה בזכות פינויי שטחים גדולים, כך שניתן לתכנן ולעצב מחדש את הבניינים בצורה מתקדמת, יצירתית ומזמינה".

לפרטים נוספים >>


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםאינפיניטי פארקרעננה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...