קופ"ח לאומית נכנסה כשותפה במרכז הגריאטרי-שיקומי שבונה הכשרת הישוב בבני ברק

לאחר השלמת העסקה תחזיק לאומית ב-20% מהחברה שתפעיל את המרכז הרפואי, הכשרת היישוב ב-20% נוספים, ואנשי העסקים טל תורג׳מן ושמואל רייכמן ב-60% נוספים. המרכז צפוי להתפרש על 6.5 קומות מתוך 20 במגדל ה-Medical Center שתבנה הכשרת היישוב במתחם ה-BBC, ויכלול 11 מחלקות אשפוז ובריכה שיקומית-טיפולית

שיתוף הכתבה
החתימה על ההסכם, מימין: פרופ' מור יוסף, עופר נמרודי, יעקב אדרי, חיים פרננדסהחתימה על ההסכם, מימין: פרופ' מור יוסף, עופר נמרודי, יעקב אדרי, חיים פרננדס

קופת חולים לאומית תיכנס כשותפה במרכז הרפואי-שיקומי שמקימה הכשרת היישוב בבני ברק. החברה שבשליטת עופר נמרודי דיווחה היום (ה')  לבורסה על חתימת הסכם עם לאומית שירותי בריאות, שתיכנס כשותפה בשיעור של 20% במרכז הרפואי גריאטרי-שיקומי שבמגדל ה- Medical Center שמקדמת החברה ברחוב מצדה במתחם ה-BBC בבני ברק.  על פי הדיווח מדובר בסכומים לא מהותיים לחברה. המרכז הרפואי צפוי להתפרש על פני 6.5 קומות (עם אופציה להגדלה לקומות נוספות) במגדל ה-Medical Center שבבעלות הכשרת הישוב. תחילת הקמת הפרויקט צפויה בחודשים הקרובים.

לאחר השלמת העסקה תחזיק לאומית ב-20% מהחברה שתפעיל את המרכז הרפואי, 60% (במקום 66% כיום) יוחזקו על ידי השותפים המובילים שיתפעלו את המרכז המתמחים בניהול מרכזים גריאטריים - טל תורג׳מן ושמואל רייכמן, הבעלים של בית הדר מאשדוד, והכשרת הישוב תחזיק ב-20% הנוספים (במקום 33% כיום).

המרכז הרפואי צפוי כאמור להתפרש על פני 6.5 קומות במגדל ה-Medical Center אשר יוקם בשטח של כ-57 אלף מ"ר ב-20 קומות, כאשר המרכז הרפואי יכלול 11 מחלקות אשפוז ובריכה שיקומית-טיפולית. על יתר שטחי הפרויקט מנהלת החברה משאים ומתנים עם שוכרים, בעיקר מתחום הרפואה. מועד סיום הקמת המגדל צפוי לסוף שנת 2026, והחברה צופה הכנסות תפעוליות של כ-38 מיליון שקל עד 43 מיליון שקל בשנת אכלוס מלאה.

הדמיה של מדיקל טאואר בבני ברק ((viewpoint)הדמיה של מדיקל טאואר בבני ברק ((viewpoint)

דמי השכירות שישולמו להכשרת הישוב על ידי החברה שתתפעל את המרכז יעמדו על  יותר ממיליון שקל בחודש, ובסך הכל על כ-13 מיליון שקל בשנה. כמו כן, ניתנה לחברת הפרויקט האופציה להגדלת שטחי ההפעלה של המרכז ב-3 קומות נוספת, אשר יגדיל את דמי השכירות לכ-16 מיליון שקל בשנה. יצוין, כי 20% מהזכויות שבהן תחזיק הכשרת הישוב יאפשר לה ליהנות גם מהפוטנציאל הטמון בהשבחת השווי שעשויה להיווצר בשנים הבאות מהפעילות בתחום השיקום והגריאטריה, תחום שלדברי החברה מתאפיין בצמיחה עקבית במהלך השנים.

אירוע החתימה על ההסכם עם לאומית התקיים אתמול במעמד בכירי הנהלת הכשרת הישוב, בהם מנכ"ל החברה עופר נמרודי, המשנה למנכ"ל שמשון מרפוגל וסמנכ"ל הפיתוח העסקי עודד סתר, בכירי קופת חולים לאומית, בהם היו"ר שלמה מור יוסף ומנכ"ל הקופה חיים פרננדס, והשותפים שמובילים את הקמת המרכז הרפואי שמואל רייכמן וטל תורג'מן.

מטעם הכשרת הישוב והשותף המוביל ניהלו את המשא ומתן עודד סתר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בהכשרת הישוב ומר טל תורג'מן, נציג השותף המוביל, ומטעם לאומית ניהל את המשא ומתן מנכ"ל החברות הבנות, רו"ח אבידן שור. את הכשרת הישוב והשותף המוביל ייצג עורך הדין אלעד שולמן ממשרד ליפא מאיר ושות', ואת לאומית ייצגו עורכי הדין מיטל לדרמן ואסי מורבצ'יק ממשרד נשיץ ברנדס אמיר ושות'.

עודד סתר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בהכשרת הישוב: "הכשרת הישוב סיימה בשנה האחרונה הקמה של שני נכסים מניבים משמעותיים - מגדל המשרדים נמרודי בבני ברק, והמרכז המסחרי שבעת הכוכבים באילת. שני הנכסים נמצאים בשיעור השכרות גבוה. המרכז הרפואי שאנו מתחילים את הקמתו בקרוב במתחם ה-BBC הינו פרויקט אסטרטגי משמעותי נוסף של הכשרת הישוב, והוא צפוי להרחיב עוד את הכנסות הכשרת הישוב מנכסים מניבים.

"המרכז הרפואי צפוי להתחיל באכלוס בסוף 2026, ואנו מזהים היום את הצורך ההולך וגובר בנדל"ן ייעודי לצרכים רפואיים, אשר עומד בדרישות המיגון, הנגישות והסטנדרטים המתקדמים ביותר של עולם הרפואה. ההסכם עם לאומית שירותי בריאות, שתצטרף כשותפה במרכז הרפואי גריאטרי-שיקומי, לצד השותף המוביל שמקים את המערך הגריאטרי-שיקומי, הינו צעד משמעותי בקידום הפרויקט, עם פוטנציאל להמשך הרחבת השירותים הרפואיים בפרויקט. אנו בוחנים ביחד עסקאות עם שוכרים פוטנציאליים נוספים מתחומי הרפואה השונים".

חיים פרננדס, מנכ"ל לאומית שירותי בריאות: "המחסור במיטות אשפוז בתחום הגריאטריה מחייב אותנו בלאומית, כקופה האחראית לאספקת השירותים גם בתחום זה, לפעול על מנת לשפר את המצב. בית החולים שיוקם יאפשר לאוכלוסייה, בעיקר מבוגרת, מכלל הקופות, לקבל שירותים בתחומים שאינם זוכים להשקעה מספקת ולתשומת הלב המלאה במערכת הבריאות: אנשים במצב סיעודי, סיעודי מורכב, מונשמים, אנשים שזקוקים לשיקום ואנשים שזקוקים לעזרה בתחום בריאות הנפש. הענקת השירותים בבית החולים תעשה על ידי צוות מיומן ומקצועי בהובלת שותפים מנוסים ובתנאי מלונאות נאותים ומכבדים. אני מודה לשותפים שלנו על ייזום הפרויקט החשוב ומצפה לתחילת הפעילות בבית החולים החדש בהקדם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויהכשרת היישובלאומית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...