אבני דרך זכתה במכרז דיירים להקמת 180 דירות בפינוי-בינוי בחיפה

במסגרת הפרויקט בשכונת רמות רמז במרכז הכרמל, ייהרסו 42 יח"ד וייבנה מגדל בן 25 קומות לצד בנייה מרקמית של 9 קומות. להערכת החברה, היתר בנייה צפוי להתקבל בעוד כשלוש שנים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט ברחוב ברנר בחיפה (חן אדריכלים) הדמיה של הפרויקט ברחוב ברנר בחיפה (חן אדריכלים)

אבני דרךהתחדשות עירונית , מקבוצת אבני דרך, זכתה לאחרונה במכרז פינוי-בינוי על ידי הדיירים להקמת 176 יח"ד ברחוב ברנר בחיפה. במסגרת הפרויקט, הממוקם בשכונת רמות רמז במרכז הכרמל, במרחק נסיעה מאוניברסיטת חיפה ומנמל חיפה, ייהרסו שני המבנים הקיימים ובהם 42 יח"ד, ובמקומם בכוונת החברה לבנות מגדל מגורים בן 25 קומות לצד בנייה מרקמית של 9 קומות. להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כשלוש שנים מהיום.

פרויקט זה מצטרף לפרויקטים אחרים של אבני דרך בצפון. בדצמבר זכתה במכרזי רמ"י במגרש ל-166 דירות ברכסים תמורת 31.57 מיליון שקל כמו כן בדצמבר הוועדה המקומית קצרין אישרה את תוכניתה המשותפת עם ברזאני להקמת 580 יח"ד מתוך 1,580 ביישוב. 

את הפרויקט מלווים מצד בעלי הדירות עו"ד אייל פאר ממשרד עו"ד גפני פאר ושות', ומטעם היזם עו"ד נטע זילברמן ממשרד עו"ד מויאל מלאכי ושות'

גיל גולדשטיין, מנכ"ל אבני דרךהתחדשות עירונית : "אנו נרגשים להשיק את פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון שלנו בעיר חיפה. פרויקט זה מצטרף לפרויקטים איכותיים נוספים אותם בונה הקבוצה בימים אלה ב-14 ערים ברחבי הארץ. הזכייה במכרז תואמת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות הגיאוגרפית של החברה המתבססת על איתור, ייזום ופיתוח של פרויקטים למגורים באזורים בעלי פוטנציאל היתכנות גבוה ובפריסה ארצית רחבה גם מחוץ לגוש דן". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אבני דרך התחדשות עירוניתפינוי בינוי חיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...