נדל"ן בקצרה: אפי קפיטל משווקת בלוד, MODY מציגה בראשל"צ, פרשקובסקי מציעה דירות גן

אפי קפיטל החלה בשיווק הפרויקט בשכונת נופי בן שמן, שיכלול גם מגדל של 21 קומות, MODY משיקה אולם תצוגה של 2,000 מ"ר כולל מטבחים וחדרי רחצה, ופרשקובסקי מציעה מבצעים על דירות גן בת"א, חיפה והרצליה

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בנופי בן שמן בלוד (viewpoint)הדמיה של הפרויקט בנופי בן שמן בלוד (viewpoint)

אפי קפיטל החלה לשווק בנופי בן שמן בלוד 

אפי קפיטל נדל"ן החלה בשיווק פרויקט "אפי נופי בן שמן" בשכונת נופי בן שמן בלוד. הפרויקט יכלול מתחם מגדל שיתנשא לגובה של 21 קומות ושני בניינים בני 7-9 קומות עם 190 יחידות דיור שמיועדות לשוק החופשי. מועד העלייה לקרקע צפוי להיות ברבעון השני של שנת 2024. החברה צופה כי הפרויקט יוביל להכנסות של כ-425 מיליון שקל. המתחם ממוקם כקו ראשון לאגם ולפארק שיוקמו בשכונה. מילוסלבסקי אדריכלים אמונים על תכנון מתחם המגורים.

שכונת נופי בן שמן מתפרסת על כ-850 דונם ותכלול כ-4,500 יחידות דיור לצד כ-18 אלף מ"ר מסחר ותעסוקה, ותכלול פארקים וטיילת לנחל גזר ומערכות תשתית דוגמת מערכת פניאומטית לפינוי אשפה ומערכת הולכת גז טבעי. השכונה נמצאת בסמיכות לעורקי תחבורה מרכזיים, כביש 1, כביש 6, כביש 40 וכביש 433. בלוד עצמה יש שתי תחנות רכבת הנמצאות במרחק נסיעה קצר מהשכונה. 

דירות 3 חדרים בגודל של 80 מ"ר עם מרפסת של 10 מ"ר יוצעו במחיר של החל מ-2.15 מיליון שקל. דירות 4 חדרים בגודל של 100 מ"ר עם מרפסת של 12 מ"ר יוצעו במחיר של החל מ-2.4 מיליון שקל. דירות 5 חדרים בגודל של 118 מ"ר עם מרפסת של 13 מ"ר יוצעו במחיר של החל מ-2.6 מיליון שקל. דירת גן 5 חדרים בגודל של 119 מ"ר וגינה בגודל של 87 מ"ר תוצע במחיר של החל מ-2.99 מיליון שקל. 

MODY משיקה את אולם התצוגה בראשל"צ 

חברת עיצוב הבית MODY משיקה את אולם התצוגה ברחוב יצחק בן צבי 32 בראשון לציון, הגדול ביותר באזור. האולם החדש מתפרש על פני כ-2,000 מ"ר, חודש ושודרג בהשקעה של 4 מליון שקל, מתוך רצון להרחיב את חווית הקנייה לתושבי ראשל"צ, בת ים, חולון והאזור, שנמצא בתנופת בנייה משמעותית.

אולם התצוגה של Mody בראשל''צ (אורן עמוס)אולם התצוגה של Mody בראשל''צ (אורן עמוס)

אולם התצוגה שילש את גודלו המקורי עם מחלקת מטבחים חדשה, קומת גלריה ולמעלה מ 40 תצוגות של חדרי רחצה, עם הקולקציות של המותגים המובילים בעולם, בהם GESSI, MUTINA, FALPER ועוד. אולם התצוגה עוצב בסגנון מינימליסטי על ידי רינה דואניאס, בעלת החברה והקולקטורית הראשית שלה. 

פרשקובסקי משיקה מבצע על דירות גן בת"א, חיפה והרצליה 

פרשקובסקי משיקה מבצע על דירות גן בשלושה פרויקטים של החברה בתל אביב, הרצליה וחיפה. במסגרת המבצע, החברה מציעה מגוון דירות גן בפרויקטים: HaGaDa בתל אביב, פרשקובסקי בגן רש"ל הרצליה ופרשקובסקי רמת הנשיא חיפה. 

דירת גן בפרויקט פרשקובסקי ברמת הנשיא חיפה (3d)דירת גן בפרויקט פרשקובסקי ברמת הנשיא חיפה (3d)

בפרויקט HaGaDa בצפון הישן של תל אביב מוצעות מגוון דירות גן 2-4 חדרים בהחל מ-3.9 מיליון שקלים ובתנאי תשלום מיוחדים 15/85. הפרויקט ממוקם בקו ראשון לפארק הירקון בת"א, בפרשקובסקי בגן רש"ל הרצליה, מוצעות מגוון דירות גן גדולות במיוחד (5-6 חדרים) בהחל מ-5.9 מיליון שקלים. שכונת גן רש"ל נמצאת בחלקה הצפוני של הרצליה, קרוב לאוניברסיטת רייכמן בעיר, ובסמיכות לכביש 531.

בפרשקובסקי רמת הנשיא חיפה, מוצעות מגוון דירות גן 4-5 חדרים במחיר החל מ-2.95 מיליון שקלים ובתנאי תשלום נוחים (שלמו 20 אחוז בחוזה היתרה באכלוס). שכונת רמת הנשיא בחיפה הינה שכונת מגורים חדשה במורדות המערביים של רכס הכרמל המשתרעת על פני 200 דונם עם כ-1,200 יח"ד עם נוף פתוח לים, פארק מרכזי ומרכז מסחרי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פרשקובסקיראשון לציוןאפי קפיטלדירות גןלוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...