הסכם בין מליסרון ליוניון וסקאלה: תפרוס 300 עמדות טעינה לרכבים חשמליים בנכסיה

מליסרון חתמה על הסכמים עם סקאלה אנרגיה ו-EV-EDGE,  לעשר שנים להקמת 300 עמדות טעינה מהירות או אולטרה מהירות, כדי לעודד שימוש באנרגיה ירוקה. הצבות עמדות הטעינה, בין היתר בקניונים ברחובות ורמת אביב, תחל ברבעון הראשון של 2024

שיתוף הכתבה
עמדה להטענת רכב חשמלי (שאטרסטוק)עמדה להטענת רכב חשמלי (שאטרסטוק)

חברת מליסרון חתמה השבוע על הסכמי התקשרות עם חברת סקאלה אנרגיה וחברת EV-EDGE,  לעשר שנים להקמת 300 עמדות טעינה לרכבים חשמליים אשר ייפרסו בנכסי החברה - בקניונים ובמשרדים, וישמשו את השוכרים והמבקרים בקניונים. עמדות הטעינה יאפשרו טעינה מהירה או אולטרה מהירה לבחירת הצרכן. EV-EDGE בבעלות יוניון מייבאת את טויוטה וג'ילי. סקאלה אנרגיה היא חברה בת של מבנה נדל"ן ואלייד, המחזיקה בצ'מפיון מוטורס, המייבאת בין היתר את אאודי ופולקסווגן.  

הצעד הוא חלק ממהלך נרחב של מליסרון לקדם ולעודד שימוש באנרגיה ירוקה בנכסיה לשם הפחתת פליטות פחמן, וכן להרחיב את מגוון השירותים הניתנים בקניונים עבור קהל הלקוחות. כבר בשנת 2023, חתמה מליסרון על הסכמים לרכישת חשמל ירוק עם דוראל ושיכון בינוי אנרגיה, שלפיהם תרכוש החברה חשמל ישירות ממספקי החשמל ותצרוך בנכסיה חשמל מאנרגיות מתחדשות. בחברות סירבו לדווח על סכומי ההסכמים ובמליסרון מציינים שלא מדובר בסכומים מהותיים לחברה.

מליסרון מחזיקה בכ-907,000 מ"ר מנוהל של שטחי מסחר ומשרדים ו-26,000 חניות, הפרוסים ברחבי הארץ. בקניוני החברה מבקרים מידי שנה כ-70 מיליון איש. הצבת עמדות הטעינה, מהירות ואולטרה מהירות, תחל במהלך הרבעון הראשון של 2024. הקמת העמדות תחל בקניונים הגדולים ביניהם עופר הקיריון, עופר רחובות ועופר רמת אביב, ובהדרגה ביתר הנכסים, עד לפריסה מלאה של רשת עמדות טעינה שתהיה לפי מליסרון מהגדולות בארץ ותמנה לפי הערכות החברה כ-300 עמדות טעינה.

 עמדות הטעינה יחוברו לאפליקציית MY OFER, של רשת קניוני עופר שבבעלות החברה, ולמשתמשי האפליקציה יתאפשר להתחיל ולסיים טעינה, לבצע מעקב אחר התקדמות הטעינה, וכן לקבל הטבות ומבצעים בטעינת רכביהם בקניון. את העסקה ליווה מטעם מליסרון משרד עורכי הדין אולגן רוב ושות'.

איתי בניאן, סמנכ''ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון (רמי זרנגר)איתי בניאן, סמנכ''ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון (רמי זרנגר)

איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון: "בשנים האחרונות הולך וגובר השימוש ברכבים חשמליים בישראל בקצב מהיר והצפי שהשימוש אף ילך ויגבר בעתיד. מליסרון גאה לקדם בנכסיה שימוש באנרגיות ירוקות, לצד מתן שירות איכותי, נוח וידידותי לסביבה, לשוכריה ולמבקריה בקניונים ובמשרדים. ההסכמים שנחתמו עם סקאלה אנרגיה ו- EV-EDGE, שתי חברות מובילות ומתקדמות בתחום, יאפשרו את הקמתה של רשת עמדות טעינה מהגדולות והטובות בארץ, בנכסי החברה. הסכמים אלו מצטרפים להסכמי רכש החשמל הירוק והם חלק מתהליך תכנית עבודת ESG שאנו מקדמים בחברה".

שרגא כץ, מנכ"ל חברת EV-EDGE: "אני מודה למליסרון על הבעת האמון והבחירה בנו, ומשוכנע ששיתוף הפעולה בין החברות יאפשר להעניק למבקרים בקניוני מליסרון ובמשרדיה חוויית טעינה מהירה נוחה ומתקדמת. בין השאר, שיתוף הפעולה יאפשר את הקמתם של מתחמי טעינה גדולים מרובי עמדות טעינה אשר יאפשרו ללקוחות רבים לטעון בו זמנית ולרענן עצמם בקניון ולהנות מעת לעת מהטבות קמעונאיות בזמן הטעינה. EV-EDGE היא מחלוצות תחום טעינת הרכב החשמלי בישראל ומאז הקמתה צברה ידע וניסיון רב בשוק שנמצא בראשית דרכו, וביססה את עצמה כמובילה בשוק זה בישראל".  

מנכ"ל סקאלה אנרגיה, אורי פייגין: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת מליסרון . שיתוף פעולה זה מהווה אבן דרך חשובה בתהליך הצמיחה המואץ של סקאלה, בפריסת עשרות עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות ברשת הציבורית שלנו בישראל. הסכם זה מאפשר לנו להמשיך ולהרחיב אחד הערכים החשובים שחרטנו על דגלינו; להעניק לקהל בעלי הרכבים החשמליים פתרון טעינה כולל, בבית ובדרכים, בכל זמן ובכל אזור בארץ, החל מבנייני משרדים דרך מתחמי קניות וקניונים. בכך לספק שירותי טעינה מתקדמים ונוחים לתפעול במיקומים אסטרטגיים, המעניקים חוויית טעינה שלמה ומגוון פעילויות והטבות אותם ניתן לנצל בזמן ההמתנה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןטעינה חשמליתסקאלה אנרגיהרכבים חשמלייםEV
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...