מבנה נדל"ן ואלייד יקימו רשת טעינה ארצית לכלי רכב חשמליים

הרשת תשמש, בין היתר, להקמת מאות עמדות טעינה חכמות בחניונים פתוחים של המרכזים המסחריים שבבעלות מבנה. החברה פעילה בתחום האנרגיה המתחדשת, ובין השאר מחזיקה ב-148 מתקנים סולאריים פעילים על גגות של נכסים שלה ברחבי הארץ

שיתוף הכתבה
דודו זבידה (איתן ריקליס)דודו זבידה (איתן ריקליס)

מבנה נדל"ן, בניהולו של דודו זבידה, הודיעה היום (א') על השקעה אסטרטגית בסקאלה אנרגיה, שהוקמה על ידי אורי פייגין ורע זר, ועוסקת בהתייעלות אנרגטית ועמדות טעינה לרכב. על פי דיווח החברה, מבנה תשתף פעולה בהובלת החברה עם אלייד, המחזיקה בצ'מפיון מוטורס - יבואנית ומשווקת רשמית של מותגי פולקסווגן, אאודי, סקודה ועוד - ובשלמה מוטורס, יבואנית מותג הרכב החשמלי BYD.

במסגרת המיזם המשותף, יקימו מבנה נדל"ן ואלייד רשת טעינה ארצית, כולל בבתים משותפים. הרשת תשמש, בין היתר, להקמת מאות עמדות טעינה חכמות בחניונים פתוחים של המרכזים המסחריים שבבעלות מבנה, הפרושים בכל הארץ. העמדות יתחלקו לעמדות מהירות, רגילות, ואולטרה מהירות. 

זו תוספת של מבנה נדל"ן לפעילות בתחום האנרגיה המתחדשת: ביוני 2020 חתמה החברה על הסכם עם נופר אנרגיה, להתקנת מערכות סולאריות בנכסים שלה ברחבי הארץ. ב-2021 חתמו השתיים על הסכם להקמת מתקני אגירת אנרגיה סולארית בנכסי מבנה, בהספק כולל שצפוי להגיע עד לכ-400 מגה-ואט. מבנה מחזיקה ב-75% מהשותפות השנייה.

באחרונה הכריזה מבנה על הקמת חוות שרתים בפתח תקווה, בשיתוף עם דיגיטל ריאליטי. עוד באחרונה, בחנה החברה השתלטות על דסק"ש, אך המגעים לא הבשילו לבסוף לכדי עסקה.

בנוסף, בבעלות מבנה 148 מתקנים סולאריים פעילים, בהיקף של יותר מ-20 מגה-ואט, על פי דיווחיה. החברה פועלת להגדלה משמעותית של כמות המתקנים הסולאריים על גבי גגות נכסים שבבעלותה בכל רחבי הארץ, וכן בוחנת הזדמנויות נוספות בתחום.

לדברי זבידה, "גיוון הפורטפוליו בתחום האנרגיה המתחדשת יאפשר הכנסה קבועה נוספת, שתרחיב את מקורות ההכנסה של החברה, ונמשיך לפעול למציאת הזדמנויות נוספות להרחבת והעמקת פעילות האנרגיה המתחדשת בקבוצה".   

לדברי מנכ"ל סקאלה, אורי פייגין, "הצמיחה הצפויה בשוק הרכב החשמלי תביא לדרישה גוברת לטעינה במתחמים איכותיים, שמבוססת על מקורות אנרגיה חסכוניים וירוקים".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מבנה נדל"ןדודו זבידהסקאלה אנרגיהאליידאורי פייגיןרע זרעמדות הטענה לכלי רכב חשמליים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...