מניבים רוכשת את הזכויות על משרדי דנשר בראש העין תמורת כ-90 מלש"ח

קרן הריט תרכוש את מלוא זכויות החכירה על כ-8 דונם באזור התעשייה אפק, מחברת יבוא מוצרי הקוסמטיקה והניקיון, ותשכיר בחזרה למוכרת ל-10 שנים תמורת 15 מיליון שקל. השטח כולל 7,000 מ"ר ללגוסטיקה, 3,000 מ"ר משרדים ו-120 מקומות חניה

שיתוף הכתבה
עופר אברם, מנכ"ל מניבים ריט (מניבים ריט)עופר אברם, מנכ"ל מניבים ריט (מניבים ריט)

מניבים, קרן הריט החדשה, רוכשת זכויות חכירה למשרדי ומחסני דנשר, חברת יבוא מוצרי הקוסמטיקה והניקיון, בראש העין תמורת כ-90 מיליון שקל, ותשכיר לדנשר המוכרת ל-10 שנים תמורת 15 מיליון שקל. החברה דיווחה כי אתמול (ג') התקשרה בחוזה מכר שבמסגרתו תרכוש את מלוא זכויות החכירה במקרקעין המצויים באזור התעשייה אפק בראש העין, בשטח של כ-8 דונם ואת המבנה הבנוי בתחומם המיועד לשימוש של תעשיה, אחסנה ומשרדים, בשטח בנוי של כ-10,000 מ"ר הכוללים כ-7,000 מ"ר שטחי לוגיסטיקה, כ-3,000 מ"ר שטחי משרדים וכ-120 מקומות חניה.

חוזה החכירה נחתם על ידי רשות מקרקעי ישראל לתקופת חכירה שמסתיימת ב-6 ביולי 2041. כמו כן, חוזה החכירה כולל זכות להארכת החכירה ב-49 שנים בתנאים הקבועים בחוזה החכירה. הנכס ממוקם בצמידות לנכס נוסף של מניבים, בית כרמלים, מבנה לוגיסטי שאותו רכשה ב-2015 ב-77 מיליון שקל. 

במקביל להתקשרות בחוזה המכר, התקשרה מניבים עם המוכרת בחוזה שכירות ארוך טווח, שלפיו החל ממועד השלמת עסקת המכר, המוכר ישכור מהחברה שטחי משרדים בשטח של כ-2,200 מ"ר הנמצאים בשימושו. על פי חוזה החכירה הקיים, מוקנית לרמ"י זכות סירוב שלפיה רשאית רמ"י להחזיר לעצמה את החזקה והזכויות בממכר תמורת מחיר הממכר בתוך 30 ימים ממועד הודעה על המכירה לרמ"י. בתמורה לרכישה תשלם מניבים למוכר סך של 89.8 מיליון ש"ח.

נכון למועד זה, מרבית שטחי המבנה (כ-90%) מושכרים לשלושה שוכרים שלא קשורים לחברות לתקופה שבין 12-24 חודשים עם אופציה להארכה. מניבים התקשרה עם המוכר גם בחוזה שכירות ארוך טווח שייכנס לתוקפו החל ממועד השלמת עסקת המכר, שלפיו המוכר ישכור את שטחי משרדים שנמצאים בשימושו, בשטח של כ-2,200 מ"ר ו- 50 מקומות חניה, לתקופה של 10 שנים. דמי השכירות השנתיים במהלך תקופת השכירות יעמדו על סך של כ-1.5 מיליון שקל בתוספת מע"מ, צמוד למדד המחירים לצרכן.

בנוגע ליתרת שטח משרדים בממכר (כ-1,000 מ"ר),המוכר יישא בכל עלויות השכירות לתקופה מינימלית, במסגרתה החברה תפעל להשכרת שטח זה לצדדים שלישיים. ה-NOI השנתי הצפוי לחברה מהמכירה מוערך ב-5.85 מיליון שקל ומשקף תשואה של כ-6.5% ביחס לתמורה. התמורה בגין העסקה תשולם מיתרות המזומן אשר ברשות החברה.

חוזה המכר כולל תנאי מפסיק שלפיו במקרה של מימוש זכות הסירוב על ידי רמ"י, חוזה המכר יבוטל מבלי שלצדדים תהיה כל טענה בקשר לביטול. עוד קובע חוזה המכר כי השלמת העסקה כפופה להמצאת מכתבי כוונות על ידי המוכר מטעם המממנים בדבר הסכמתם לביטול ולמחיקת השעבודים והמשכנתאות מהנכס תוך 14 יום ממועד ההתקשרות.

 דנשר היא חברה ישראלית לייצור, ייבוא ושיווק של מוצרי קוסמטיקה, מזון וניקיון שנוסדה ב-1963. החברה, בבעלות האחים רון וטל ברק, מפיצה בארץ של המותגים של ג'ל גילוח אדג', סוללות אנרגג'ייזר, מוצרי הטיפוח של וולוה ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לוגיסטיקה ואחסנהקרן ריטרמ"יראש העיןמניבים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...