סונול נדל"ן והשקעות: רו"ח זאב כהן מונה למנכ"ל, ולמשנה למנכ"ל סונול ישראל

כהן בן ה-50 שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של קבוצת סונול, תפקיד אותו ימשיך למלא בנוסף למינוי החדש. בעבר כיהן כסמנכ"ל כספים בדור אלון ובאלון רבוע כחול

שיתוף הכתבה
זאב כהן (סונול) זאב כהן (סונול)

סונול נדל"ן והשקעות הודיעה היום (א') על מינויו של רו"ח זאב כהן למנכ"ל החברה ומשנה למנכ"ל סונול ישראל. ב-5 השנים האחרונות שימש כהן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת סונול, תפקיד אותו ימשיך למלא בנוסף למינוי החדש. כהן, בן 50, שימש בעבר כסמנכ"ל כספים בחברות דור אלון ואלון רבוע כחול.

סונול נדל"ן והשקעות פועלת בתחום הנדל"ן המניב בישראל. פעילות החברה כוללת את החזקתם, השכרתם, פיתוחם והשבחתם של נכסי הנדל"ן המניב הקיימים של החברה, שבעיקרם משמשים למתחמי תדלוק, קמעונאות ומסחר, לוגיסטיקה, אחסון וניפוק דלקים, על מנת להשיא את ערכם ולהגדיל את מצבת הנכסים המניבים של החברה. עוד פועלת החברה לאיתור נכסי נדל"ן מניב נוספים בישראל ולייזום ולהקמת פרויקטים חדשים בשטחם.

החברה פועלת למימוש מיטבי של פוטנציאל נכסי הנדל"ן שברשותה, באמצעות פיתוחם של הנכסים הקיימים תוך קידום סטטוס תכנוני להשבחתם והרחבתם, הגדלת זכויות ושינויי ייעוד ושימושים. הפיתוח האמור כולל, בין היתר, הגדלת מבנים, שינוי יעוד, ניצול זכויות בנייה, השבחה והגדלת זכויות הבניה בנכסים בכ-128 אלף מ"ר נוספים (לא כולל חניונים) למטרות מסחר וקמעונאות, מגורים, משרדים, מלונאות וכן עירוב שימושים .

לחברה שני נכסים מניבים בחוף שמן בנמל חיפה. האחד, מתחם חוות המיכלים בשטח של כ-37,300 מ"ר והשני מתחם "הסחר החופשי", שהינו מחסן לוגיסטי ומפעל לייצור שמנים ואוריאה המשתרע על שטח של כ-46,840 מ"ר. בכוונת סונול נדל"ן להקים במתחם "הסחר החופשי" מרכז לוגיסטי בשטח כולל של 24,000 מ"ר (שלב א') עם תכנון עתידי לתוספת של כ-5,000 מ"ר. החברה  נמצאת בשלבי קבלת היתר בנייה ובשלבי הגשת בקשות להוספת זכויות בנייה, כך שסך זכויות הבניה של החברה בנכסיה יעמוד על כ-182,490 מ"ר. כיום, ה-NOI הכולל מנכסיה המניבים עומד על למעלה מ-50 מיליון שקלים.

דוד ויסמן, יו"ר סונול נדל"ן ובעל השליטה בה, אמר כי "זאב כהן צבר ניסיון רב בעשרים שנות עבודתו והינו בעל ידע והבנה נרחבים בתחומי האנרגיה והנדל"ן. סונול נדל"ן הינה חברה בעלת זכויות בניה רבות למימוש, וזאב הינו האדם המתאים למימוש  הפוטנציאל העצום של החברה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:זאב כהןלוגיסטיקהנכסי נדל"ןסונולמסחר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...