HP ואינטרסיסטם מגיעות ל"אינפיניטי פארק" ברעננה: ישכרו 2,500 מ”ר ב-21 מיליון שקל

בלעדי: חברת בת של HP חתמה על חוזה לעשר שנים להשכרת 2,000 מ"ר ב-16.8 מיליון שקל במגדל בצומת רעננה, המתנשא ל-32 קומות ונחשב לגבוה בשרון. חברת אינטרסיסטם תשכור 500 מ"ר ל-5 שנים ב-2.1 מיליון שקל, עם אופציה לחמש שנים נוספות

שיתוף הכתבה
אינפיניטי פארק רעננה (3divison)אינפיניטי פארק רעננה (3divison)

חברות ההייטק HP ואינטרסיסטם חתמו בחודשים האחרונים על חוזים ארוכי טווח להשכרת שטחים במגדל החדש בפרויקט "אינפיניטי פארק רעננה" בצומת רעננה, שבבעלות החברות ריט1 וס.ע.ן, כך נודע היום (ג') למרכז הנדל"ן. שתי החברות שכרו את השטחים בחלק התחתון של המגדל. 

חברת HPE, חברת בת של HP העוסקת בתחום יתרונות הענן המתקדמים, חתמה על חוזה להשכרת 2,000 מ"ר לתקופה של עשר שנים וזאת לפי 70 מ"ר ברמת מעטפת, המשקפים 16.8 מיליון שקל לכל התקופה.

בנוסף, חברת אינטרסיסטם העוסקת בתחום האצת המידע והנתונים, חתמה על חוזה להשכרת 500 מ"ר במגדל לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות, וזאת גם לפי 70 ₪ ברמת מעטפת, המשקפים 2.1 מיליון שקל לתקופה הראשונה ועוד 2.1 מיליון שקל לחמש השנים הנוספות, ובסך הכל 4.2 מיליון שקל. 

הדמיית מגדל אינפיניטי ברעננה (3Division)הדמיית מגדל אינפיניטי ברעננה (3Division)

אינפיניטי פארק רעננה ממוקם בסמוך לצומת רעננה מרכז ולתחנת רכבת רעננה דרום וכולל שלושה מבנים מרכזיים. המגדל החדש שנבנה ומתאכלס בימים אלה הוא הגבוה בשרון ומונה 32 קומות, ובו שכרו החברות את השטחים. בחלקו התחתון מאוכלס על ידי חברות כמו ZOOMINFO , ABRA ופירמת הייעוץ דלויט ובמפלס העליון שלו חברות הייטק נוספות כמו RED HUT, ANALOG, כמו גם חברת החללים המשותפים מיינדספייס.

בפארק שני מבנים נוספים ותיקים יותר: מבנה הפלאז'ה ובניין הקמפוס, ששימשו עד לאחרונה את חברת אמדוקס, אשר עברה לקמפוס חדש שבנתה לעצמה ברעננה, עברו לאחרונה תהליך רטרופיט (הוספת רכיבים חדשים), תכנון ובינוי חדשים.

עסקה זו מצטרפת לעוד עסקת שכירות שבוצעה באינפיניטי השנה, במסגרתה מודיעין אזרחי וסטארט אפ אקדמי של יונתן שטרן ישלמו כ-10 מיליון שקל ל-950 מ"ר לתקופה של עד 10 שנים. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםאינפיניטי פארקס.ע.ן זהבריט 1רעננהHP
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...