תמורת כ-10 מיליון שקל: ריט 1 וס.ע.ן זהב השכירו 950 מ"ר באינפינטי פארק רעננה

החברות השכירו את השטח בחלק הדרומי של מבנה הפלאז'ה, ל-5 שנים עם אופציה ל-5 נוספות. השוכרות: חברה בבעלות יונתן שטרן ומודיעין אזרחי. שכר הדירה החודשי יעמוד על כ-85 שקלים למ"ר. בכך השלימו החברות השכרת הקומה בכ-20 מיליון שקל בתוך שנה

שיתוף הכתבה
פטיו במתחם הפלאזה באינפיניטי פארק (רונן אטדגי -סקייפרו) פטיו במתחם הפלאזה באינפיניטי פארק (רונן אטדגי -סקייפרו)

החברות ריט 1 וס.ע.ן זהב הבונות, השכירו לאחרונה 950 מ"ר בחלק הדרומי במבנה הפלאז'ה בפרויקט אינפיניטי פארק בצומת רעננה מרכז בכ-10 מיליון שקל, לתקופה של כעד 10 שנים. החלק הדרומי בן 5 הקומות משופץ בימים אלו. בכך השלימו השכרת קומה בתוך שנה. החלק הצפוני בן שבע קומות וחודש לאחרונה. 

SmartUp Academy, שבבעלות יונתן שטרן שכרה משרדים בשטח כ-450 מ"ר וקבוצת מודיעין אזרחי, המספקת שירותי אבטחה לארגונים וחברות, שכרה משרדים בשטח של כ-500 מ"ר.

עסקאות אלו מצטרפות לעסקה משנה שעברה, שבה חברת אקסטרה מייל, העוסקת בשיווק דיגיטלי לעולמות הטכנולוגיה והמדיקל, שכרה  את היתר. כל החוזים נחתמו לטווח של 5 שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות ובשכר דירה חודשי בגובה כ-85 שקלים למ"ר ברמת גמר. החברות מתפרסות על קומה של כ-2,000 מ"ר. סך עלות העסקאות תוך שנה הוא כ-21 מיליון שקל. העסקאות לא כוללות ניהול וחניות.

המבנים, שבהם שכנה אמדוקדס עד לאחרונה, משופצים בהשקעה כוללת של כ-250 מיליון שקל. הפלאז'ה יכלול משרדים להשכרה שחלקם יושכרו במצב מעטפת וחלקם בקונספט של משרדים ברמת גמר. בסך הכול מוצעים להשכרה כ-30,000 מ"ר בבניין. תכנון הפנים החדש של מבנה הפלאז'ה נערך על ידי משרד האדריכלים סטודיו EN, בהתאם לצרכי החברות השונות. מגדל איניפינטי החדש שנבנה בפרויקט, מתנשא לגובה 30 קומות. כ- 70% משטחי המגדל כבר הושכרו. המגדל תוכנן על ידי משרד יסקי מור סיון

אינפיניטי פארק רעננה יכלול 150,000 מ"ר בשלושה מבנים, המגדל, לצידו מבנה הקמפוס ומבנה הפלאז'ה שמחודשים בימים אלו. בפארק עתידים להיות גם שטחי מסחר המיועדים גם לבילוי כולל חדר כושר, אודיטוריום ל-300 איש, מיני אמפי, מלון עסקים ועוד, לצד 6 דונם של פארק אורבני הנושק לתחנת רכבת ישראל רעננה דרום.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ס.ע.ן זהבריט 1רעננה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...