פרויקט של רוטשטיין בקריית מנחם בי-ם הוכרז כמתחם פינוי-בינוי במסלול מיסוי

בעקבות ההכרזה יזכה הפרויקט במתחם מקסיקו להטבות במס שבח, במס רכישה ובמע"מ על שירותי הבנייה. באוגוסט האחרון אושרה התוכנית בוועדה המחוזית, ובמסגרתה ייהרסו 32 דירות וייבנו 140 דירות בשני בניינים בני 14 קומות

שיתוף הכתבה
אבישי בן חיים, מנכ"ל רוטשטיין (יח"צ)אבישי בן חיים, מנכ"ל רוטשטיין (יח"צ)

חברת רוטשטיין נדל"ן הודיעה היום (ה') כי פרויקט הפינוי-בינוי שהיא מקדמת במתחם מקסיקו בשכונת קריית מנחם בירושלים הוכרז כמתחם פינוי-בינוי במסלול מיסוי על ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית. מטרת המסלול לתמרץ תהליכים של התחדשות עירונית המתבצעים באמצעות השוק הפרטי בלבד. בכך התקיים אחד מהתנאים המתלים לקידום הפרויקט. במסגרת הפרויקט ייבנו 138 יח"ד במקום 32 כיום.

הכרזת הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מקנה הטבות במס שבח, במס רכישה ובמע"מ על שירותי הבנייה. לפני שנתיים השלימה החברה את ההתקשרויות עם יותר מ-80% מהדיירים הקיימים במתחם, ובחודש אוגוסט 2023 אישרה הוועדה המחוזית ירושלים את התוכנית של חברת רוטשטיין למתחם, הממוקם ברחוב מקסיקו 6 ו-6א'. 

במסגרת הפרויקט ייהרסו 2 מבני שיכון בני 3 קומות ובהם 32 יחידות דיור ברחוב מקסיקו 6 ו6-א', ובמקומם ייבנו 138 יח"ד בגדלים שונים של 80-135 מ"ר, ב-2 מבנים בני 14 קומות.

התוכנית ממוקמת במערב שכונת קריית מנחם, ותחומה בין הרחובות מקסיקו ממזרח ואיסלנד במערב, ובמרחק של כ-400 מטר מקו הרכבת הקלה מצפון ברחוב הנרייטה סאלד. התוכנית כוללת גם חניון תת קרקעי, מרפסת לכל דירה, שטחים ציבוריים בהיקף של כ-450 מ"ר עבור מעונות יום, שטח ציבורי פתוח, מעברים חדשים לטובת הולכי הרגל, וכן 110 מ"ר עבור מסחר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רוטשטיין נדל"ןירושליםפינוי בינוי קריית מנחםאבישי בן חיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...