ב-70 מיליון שקל: אפלייד מטריאלס תשכור 40 אלף מ"ר נוספים בפארק גב-ים רחובות לעשור

חברת הטכנולוגיה הבינלאומית שמפתחת מערכות לייצור שבבים, תשכיר את הבניין החמישי בפארק הסמוך למכון ויצמן, שנמצא כיום בשלבי הקמה. לפני כשנה שכרה כ-15 אלף מ"ר עילי בבניין ל-10 שנים ב-120 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל גב-ים אבי יעקובוביץ׳ (אלדד רפאלי)מנכ"ל גב-ים אבי יעקובוביץ׳ (אלדד רפאלי)

חברת הטכנולוגיה הבינלאומית אפלייד מטריאלס, המפתחת מערכות לייצור שבבים, מימשה לאחרונה את זכותה החוזית להתרחב בפארק גב-ים רחובות, ותשכור מגב-ים שטח כולל נוסף של כ-40 אלף מ"ר, מתוכם כ-25 אלף מ"ר עילי, לתקופה של 10 שנים, תמורת 70 מיליון שקל.

כלל העסקה תניב לגב-ים הכנסות בסך של כ-185 מיליון ש"ח (בגין כל תקופת השכירות; חלק גב-ים 72%, והיתרה של מכון ויצמן). השכירות בפארק הסמוך למכון ויצמן היא לבניין החמישי שנמצא כיום בשלבי הקמה וכך היא שוכרת את כל המבנה. 

לפני כשנה החברה שכרה שטח של כ-15 אלף מ"ר עילי בבניין לתקופה של כ-10 שנים ובדמי שכירות של כ-120 מיליון שקל, עתה עם ההתרחבות תשלם 190 מיליון שקל. פארק גב-ים רחובות כולל (לרבות הבניין החמישי שבבנייה) כ-100 אלף מ"ר בנוי. הקמתו של הבניין החמישי בפארק תושלם במהלך הרבעון הראשון של שנת 2025

אפלייד מטיריאלס מעסיקה כ-27 אלף עובדים ברחבי העולם. היא עוסקת בפיתוח מערכות ופתרונות חכמים לייצור שבבים ונחשבת לחברה הגדולה בעולם בתחום זה מבחינת נתח שוק. בישראל פועלת החברת כחטיבה עצמאית, ועוסקת באבחון ובקרת תהליכים. 

לדברי אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים , "בצל המלחמה המתמשכת, גב-ים חתמה על עסקת שכירות משמעותית נוספת עם חברת טכנולוגיה בינלאומית מובילה לשכירות שטח נוסף בהיקף של כ-10,000 מ"ר עילי, המשלימה את עסקת השכירות של אותה חברה לכלל שטחי הבניין החמישי בפארק גב-ים רחובות, אותו מקימה גב-ים בשטח כולל של כ-25 אלף מ"ר עילי וכ-15 אלף מ"ר תת-קרקעי.

"החברה ממשיכה בניהול משאים ומתנים עם חברות טכנולוגיה מובילות לשכירות שטחים ניכרים בפרויקטים השונים של החברה, וכן בייזום, תכנון והקמה של 12 פרויקטים, בשטח כולל של כ-490 אלף מ"ר (חלק החברה). חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות המובילות ממשיכות לתת אמון בישראל, תוך ראייה לטווח ארוך, ושומרות על האחיזה שלהן במרכזי הפיתוח המובילים, כאשר חלקן קבעו את משכנן בפארקי ומרכזי ההייטק של גב-ים , המהווים מוקד אסטרטגי, ואחד מעמודי התווך במערך מרכזי הפיתוח של אותן חברות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרדיםרחובותאבי יעקבוביץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...