דירוג BDI: אלדר שוב במקום הראשון, MS Group ודרא בשלישייה הראשונה

חברת המידע העסקי CofaceBdi פרסמה את הדירוג השנתי לחברות שיווק פרויקטים למגורים, בהתאם להיקפי פעילותם. אלדר מובילה בפעם העשירית ברציפות, MS Group, דרא שיווק נדל"ן ו-GS group טיפסו בדירוג לעומת שנה שעברה, ומי היו החברות שירדו?

שיתוף הכתבה
רוני כהן שותף ומנכ"ל אלדר שיווק (איל יצהר) רוני כהן שותף ומנכ"ל אלדר שיווק (איל יצהר)

חברת המידע העסקי CofaceBdi פרסמה אתמול (ג') את הדירוג שלה לחברות שיווק פרויקטים למגורים, בהתאם להיקפי הפעילות שנותחו על ידה. זאת מסגרת דירוגי BDICODE. במקום הראשון, שלא במפתיע, אלדר שיווק נדל"ן, שמובילה את הדירוג ברציפות זה עשר שנים. מיום הקמתה ב-1999 ועד היום, שיווקה אלדר למעלה מ-31 אלף דירות חדשות בפריסה ארצית, מתוכן 1,000 השנה.

במקום השני נמצאת MS Group שעלתה שני מקומות משנה שעברה. החברה הוקמה ב-2012 על ידי מתן שטרית. על פי אתר החברה, היא מקדמת 40 פרויקטים, 2,500 דירות, ב-14 ערים וסיימה 78 פרויקטים. במקום השלישי דרא שיווק נדל"ן שעלתה בשלושה מקומת משנה שעברה.  דרא היא חברה בבעלותו וניהולו של דרור אוהב ציון. מאז הקמתה ב-1996 שיווקה דרא יותר מ-8,000 דירות חדשות במגוון רחב של פרויקטים בפריסה ארצית, עשרות מהם שווקו השנה. 

עם זאת כמה חברות ירדו בדירוג. ב-2022 ארי מגורים, תפסה את המקום השני, והשנה ירדה למקום החמישי. אמבסדור נדל"ן, של שמוליק לוי שתפסה את המקום השלישי ירדה למקום השישי. לעומת זאת GS group, בבעלות שחר פרי  וגיא חדד, עלתה למקום הרביעי לעומת המקום החמישי בשנה שעברה. עוד סוגרות את העשירייה הפותחת קבוצת הומרקט שיווק פרויקטים, שנמצאת לראשונה בדירוג, משגב שיווק מתחמי מגורים (+2),קבוצת סן חן (-2) ונפוסי  גרופ (+3).

על פי המתואר באתר החברה, הקריטריונים לדירוגי BDI מתחלקים לשני סוגים – כמותיים ואיכותיים. על הקריטריונים הכמותיים נמנים רווחיות, שיעורי הצמיחה לאורך זמן, חדשנות במוצרים חדשים, טכנולוגיות חדשות, תחומי פעילות ושווקים חדשים, דירוג הסיכון של החברה ומוסר התשלומים שלה והיקף התרומה לקהילה. בין הקריטריונים האיכותיים: רמת הניהול של החברה, כיצד היא ומנהליה מוערכים על ידי שאר המנהלים במשק, סביבת העבודה והרצון לעבוד בחברה.

רוני כהן, שותף מנכ"ל אלדר שיווק: "אנו שמחים על דירוגנו כחברה המובילה בתחום שיווק הנדל"ן בישראל ונרגשים לציין שנה עשירית בראש הרשימה. אתגרי השנה האחרונה, בה חווינו כולנו את השפעת עליית הריבית, חוסר היציבות הפוליטי וכמובן המלחמה, אילצה אותנו להתמודד עם הצורך של היזמים במכירת הדירות מחד ובצורך של רוכשי הדירות למציאת פתרונות מימון לרכישת דירות מאידך, מה שהוביל אותנו לפיתוח היכולות בתחום יעוץ המשכנתאות באמצעות חברת 'אלדר משכנתאות', חברה אחות לאלדר שיווק שתומכת ומעניקה שירותים ללקוחות המעוניינים בכך. 

"בנוסף, לאור ריבוי פרויקטים חדשים המאופיינים בבנייה בעירוב שימושים הכוללים מלבד בנייני מגורים גם בנייני משרדים ושטחי מסחר, בשנה האחרונה התחלנו לפעול גם בתחום זה ובכך הרחבנו את סל השירותים שחברות יזמיות יכולות לקבל ב ONE STOP SHOPE תחת המטריה של אלדר שיווק".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דראאלדרשיווק נדל"ןדרור אוהב ציוןאלדר שיווק נדל"ןBDI
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...