ב-100 מיליון יורו: חג'ג' אירופה תרכוש 51% מפרויקט מגורים ומסחר ענק בבוקרשט

הקבוצה בשליטת צחי חג'ג' ושחר מחט תעמיד הון עצמי של 8 מיליון יורו לטובת הפרויקט, שייבנה בשני שלבים ויכלול כ-600 יח"ד, כ-6,500 מ"ר למסחר וכ-800 חניות עיליות ותת-קרקעיות  

שיתוף הכתבה
פרויקט אובור בבוקרשט (חג'ג אירופה) פרויקט אובור בבוקרשט (חג'ג אירופה)

קבוצת חג'ג' אירופה, בשליטת צחי חג'ג' ושחר מחט, חתמו בשבוע האחרון על עסקה לרכישת 51% מפרויקט עירוב שימושים של מגורים ומסחר ענק במרכז בוקרשט, בירת רומניה, בהיקף של כ-100 מיליון יורו, מהחברה המקומית המחזיקה בנכס. כך עולה מהודעתם לבורסה בסוף השבוע. חג'ג' אירופה יעמידו הון עצמי בסך 8 מיליון יורו לטובת בניית הפרויקט, וחברת הנכס תעמיד את הקרקע ותקבל את תמורתה מעודפי הפרויקט.

הפרויקט, ששמו OBOR, ייבנה בשני שלבים ויכלול כ-600 יח"ד בהיקף של כ-54 אלף מ"ר, כ-6,500 מ"ר של שטחי מסחר, כ-650 חניות בחניון תת קרקעי וכ-170 חניות עיליות. 

בשלב הראשון, שלגביו קיים היתר בנייה מלא והוא נמצא בסיום בניית השלד, מוקמים 3 בניינים בני 10 קומות ועוד בניין בן 5 קומות, שיכללו 245 עד 275 יח"ד בהיקף של 23,500 עד 26,000 מ"ר, כ-2,800 מ"ר של שטחי מסחר בקומת הקרקע וכ-380 חניות (מתוכן 300 תת קרקעיות). השותפים פועלים בימים אלו לקבלת היתר בנייה לקומה נוספת בארבעת הבניינים של שלב א', שאם יתקבל ייבנו במסגרתו עוד 30 יחידות דיור. שלב זה צפוי להסתיים בסוף השנה הבאה ויאפשר לחלץ את ההון העצמי לאחר מכן. 

צחי חג'ג', בעלי חג'ג' אירופה (טל צ'יקורל)צחי חג'ג', בעלי חג'ג' אירופה (טל צ'יקורל)

בשלב ב' ייבנו עוד 3 בניינים בני 10 קומות, שיכללו 295 יח"ד בשטח של כ-26 אלף מ"ר, כ-3,750 מ"ר שטחי מסחר ו-440 חניות (מתוכן 350 תת קרקעיות). 

הפרויקט נמצא במיקום מרכזי בעיר בוקרשט בסמוך לקווי תחבורה ציבורית, בתי ספר, ומרכז מסחרי בצד השני של הרחוב. שטח המסחר הגדול בקומת הקרקע של הפרויקט עצמו יספק גם הוא מקום קניות ובילוי עבור הדיירים. עסקה זו מצטרפת לעסקה מיולי, שבה חגג' אירופה רכשה קרקע צפונית לאצטדיון של קבוצת הכדורגל סטיאווה בוקרש לפרויקט מגורים ומסחר תמורת 32 מיליון שקל.

צחי חג'ג': "לנוכח צמצום ההיתרים הניתנים כיום בבוקרשט קיימים ביקושים לפרויקטים הנבנים כיום והינם זמינים לשיווק. פרויקט זה יגוון את הפורטפוליו של החברה בפרויקט שהינו בביצוע, וביחד עם שלב ב' של פיפארה, שצפוי לקבל היתר בניה בתחילת השנה הבאה, היקף הדירות בביצוע של החברה בשנה הבאה מתקרב ל-700".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי חג'ג'חג'ג' אירופהחג'ג'בוקרשט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...