הפניקס במו"מ על השקעה של עד 400 מיליון שקל באב-גד

כל סכום שמעל 250 מיליון שקל יהיה כפוף לאבני דרך מסוימות שייקבעו בהסכם. ההשקעה תינתן ל-4 שנים עבור מימון הון עצמי לצורך כמה פרויקטים של הקבוצה

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)מנכ"ל אב-גד ראם רצון (מתוך אתר החברה)

אב-גד במו"מ עם הפניקס על השקעה תמורת זכויות. כך עולה מהודעתה של אב-גד היום (ה') לבורסה. הפניקס תעמיד לחברה 400-250 מיליון שקל - כאשר כל מה שמעל 250 מיליון שקל יהיה כפוף לאבני דרך מסוימות שייקבעו בהסכם. ההשקעה תינתן ל-4 שנים עבור מימון הון עצמי לצורך כמה פרויקטים של הקבוצה, בהתאם לתנאים שייקבעו בהסכם.

במהלך תקופה זו  אב-גד תעניק להפניקס זכות ראשונים בהשקעה באותם פרויקטים. אם הפניקס תהיה מעוניינת להשקיע בפרויקט מסוים, תעמיד הפניקס מתוך מסגרת ההשקעה על חשבון ההון העצמי הנדרש ועד ל-75%-60% מסך ההון העצמי הנדרש לפרויקט. 

בתמורה להעמדת ההון לפרויקט הפניקס תקבל זכויות בפרויקט המהוות בדילול מלא מחצית משיעור חלקה של הפניקס בהון העצמי, כך שאם חלק הפניקס בהון העצמי הנדרש לפרויקט הוא 75%, חלקה יהיה 37.5% מההון בתאגיד הפרויקט, המקנות לה זכויות רק ברווחי הפרויקט ולא זכויות ניהול או צבעה, למעט זכות וטו.

כמו כן הוסכם בין הצדדים כי פעילותה התחדשות העירונית של  אב-גד תרוכז תחת חברה בת מלאה שלה, ולהפניקס אופציה לרכוש עד 20% ממניות אותה חברה בת בהתאם לאבני דרך שייקבעו בהסכם, ותהיה זכאית להנחה של 25%  בהתאם להערכות שווי המקובלות על הצדדים. האופציה תינתן ל-3 שנים.

הפניקס כבר מחזיקה בכ-8% מאב-גד דרך כמה חברות בנות. לאחרונה אף השקיעה עד 110 מיליון שקל בפרויקט תמ"א בגולומב ברמת השרון לבניין בן 8 קומות ו-27 דירות.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסאב-גדרמת השרון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...