סולל בונה תבנה עוד מקטע מהמכשול בגבול עזה ב-300 מיליון שקל

החברה, שבונה כבר שלושה מקטעים במכשול התת-קרקעי סביב הרצועה, זכתה במכרז של משרד הביטחון להקמת מקטע נוסף • המנכ"ל דנוך: "גאים לקחת חלק בפרויקט לאומי"

שיתוף הכתבה
סולל בונה תבנה עוד מקטע מהמכשול בגבול עזה ב-300 מיליון שקלסולל בונה תבנה עוד מקטע מהמכשול בגבול עזה ב-300 מיליון שקל

חברת צמנטכל - סולל בונה , מקבוצת שיכון ובינוי , זכתה במכרז של משרד הביטחון לבניית מקטע נוסף של פרוייקט 'מכשול בדרום' בעלות של כ-300 מיליון שקל. זכייה זו מצטרפת לזכיות נוספות שרשמה החברה לביצוע מקטעים של המכשול בגבול עזה כמענה לאיום מנהרות הטרור.

זהו למעשה המכרז השלישי שבו זוכה החברה במסגרת העבודות להקמת המכשול התת-קרקעי סביב הרצועה, שמטרתו לנטרל את איום המנהרות מעזה. החברה השתתפה בבניית המקטע הראשון של המכשול, בפרויקט שעלותו 220 מיליון שקל, ולאחר מכן זכתה במכרז להקמת שני מקטעים נוספים, שעלותו 640 מיליון שקל.

הזכייה האחרונה מצטרפת לזכיותיה של החברה במכרזים נוספים מתחומים אחרים לגמרי: לאחרונה זכתה סולל בונה במרכז לעבודות חפירה ודיפון בתוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה בירושלים, בעלות של כ-70 מיליון שקל; היא זכתה גם במכרז להקמת ביג סנטר ביהוד, בשטח של 25 אלף מ"ר ובעלות של כ-135 מיליון שקל; ובפרויקט עבודות הדיפון של מגדל הספירלה – המגדל הרביעי במתחם עזריאלי בתל אביב - בסך של כ-160 מיליון שקל.

משה לחמני, מנכ"ל שיכון ובינוי : "היכולות המקצועיות והניסיון שלנו ממשיכים לקחת אותנו קדימה בתוך עולם של צרכים משתנים וטכנולוגיות חדשות. מדובר בפרויקט מורכב ורגיש, וסולל בונה תבצע אותו על הצד הטוב ביותר".

אהוד דנוך, מנכ"ל סולל בונה : "אנחנו גאים לקחת חלק בפרויקט לאומי, שיגביר את ביטחון תושבי אזורי קו העימות בדרום באמצעות העובדים המקצועיים והאיכותיים שלנו".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סולל בונהמשרד הביטחוןאהוד דנוךמשה לחמניצמנטכל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...