אחרי שנים של דיונים: אושרה התוכנית של קרסו ל-96 דירות במקום 32 בגבעתיים

במסגרת תוכנית ההתחדשות במתחם רחוב המאבק שאושרה למתן תוקף, ייהרסו 4 מבנים וייבנה מגדל מגורים בן 21 קומות, כולל חניה תת קרקעית ושטחי ציבור. הוועדה המחוזית: "יתפנו דירות לא ממוגנות בכמות משמעותית"

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של קרסו נדל"ן בגבעתיים (קרסו נדלן)הדמיה של הפרויקט של קרסו נדל"ן בגבעתיים (קרסו נדלן)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה בשבוע שעבר (יום ה') למתן תוקף תוכנית להתחדשות עירונית של חברת קרסו נדל"ן במתחם רחוב המאבק בגבעתיים. אישור הוועדה המחוזית התקבל לאחר שנים של דיונים והתנגדויות, והוא מהווה אור ירוק לקידום לקראת ביצוע.

המתחם ממוקם ברחוב המאבק 4-10. במסגרת התוכנית ייהרסו 4 מבנים בהם 32 יחידות דיור, ובמקומם ייבנה מגדל מגורים בן 21 קומות ובו 96 יח"ד חדשות, מבני ציבור וכן שטחים ציבוריים פתוחים וחנייה תת קרקעית. תמהיל הדירות יכלול 30% יח"ד קטנות, ולכל דירה תהיה גם מרפסת. 

התוכנית הוגשה לוועדה המקומית בגבעתיים כבר בשנת 2016, אך בשל עתירה שהוגשה בעניינה, אישורה עוכב, עד שביהמ"ש קבע כי יש להעבירה לסמכות הוועדה המחוזית. האחרונה ציינה בהחלטתה, כי היא רואה חשיבות בפיתוח עירוני אף אם אינו תואם לעקרונות התוכנית הכוללנית. "התוכנית מפנה כמות משמעותית של 32 יח"ד ישנות וללא מיגון, ובמקומן יוצרת בניין חדש עם שטח ציבורי מבונה בקומת הקרקע וכן מפרישה שטח קרקע בהיקף משמעותי לטובת שצ"פ (שטח פתוח בבעלות ציבורית) בסמוך לשטח ציבורי קיים, דבר המטייב את השטח הציבורי", נמסר מהוועדה.

מנהל חטיבת הבוטיק בקרסו נדל"ן, חמי שאול, אמר כי "לאחר שנים ארוכות שבהן אנו מנסים לקדם פרויקט פינוי בינוי יחד עם רוב בעלי הדירות במתחם המאבק בגבעתיים, שמחנו לקבל את ההודעה שהוועדה המחוזית תל אביב החליטה לאשר למתן תוקף את התב"ע, שתאפשר הוצאתו לדרך של הפרויקט. משהתקבל האישור המיוחל, אנו נפעל לקידום הליכי הרישוי והביצוע על מנת לבנות בניין חדש ל-32 משפחות, המשוועות כבר שנים לחיזוק ולמיגון הדירות שלהן בסטנדרטים הגבוהים שבהם אנו פועלים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןגבעתייםהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביבהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...