דווקא עכשיו? רמ"י מפרסמת מכרז מסחר ותעסוקה באשקלון

המכרז כולל תשעה מתחמים בשטחים של דונם עד 27 דונם, הממוקמים בשכונת "עיר היין" בצפון העיר, הצפויה לכלול 11.5 אלף דירות. במקביל פרסמה רמ"י מכרזים לבניית 85 יח"ד בשכונת הפארק בבאר שבע

שיתוף הכתבה
שכונת עיר היין באשקלון (אלדד עובדיה)שכונת עיר היין באשקלון (אלדד עובדיה)

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) פרסמה בשבוע שעבר מכרז לבניית מבני מסחר ותעסוקה דווקא באחת הערים המטווחות ביותר במסגרת מבצע חרבות ברזל, ואשר חלק ניכר מאוכלוסייתה פונה – אשקלון. המכרז כולל תשעה מתחמים, בטווח רחב של 0.9 עד 27.6 דונמים, המהווים חלק מתוכנית עיר היין הממוקמת הצפון מזרחי של העיר.

שכונת עיר היין היא אחת השכונות הגדולות שנבנות כיום בישראל, וצפויה לכלול עם השלמתה 11.5 אלף דירות, שכ-3.5 אלף מהן יוצעו להשכרה, ו-40 אלף איש. המתחמים מפוזרים ברחבי השכונה וממוקמים, ממערב למסילת הרכבת, ממזרח לרחוב יצחק רבין ומדרום לדרך אריאל שרון.

יצוין כי מדובר בפרסום ראשוני בלבד, וכי חוברת המכרז טרם פורסמה. על פי המידע באתר הרשות, צפוי המכרז להיפתח ב-27.11.

85 יחידות דיור בשכונת הפארק בבאר שבע

במקביל, פרסמה רמ"י שני מכרזים בשכונת הפארק בבאר שבע. האחד - מכרז מקוון לרכישת זכויות חכירה במתחם לבניית 47 יחידות דיור בבנייה רוויה למגורים ומסחר, על שטח של כ-5 דונם והוצאות פיתוח של 12.74 מיליון שקל. חוברת המכרז טרם פורסמה אך אתר הרשות מציין כי מועד תחילת הגשת ההצעות הוא ב-6.11.

מכרז נוסף בשכונה הוא מכרז פומבי לבניית 38 יח"ד בשטח של כ-12 דונם ובהוצאות פיתוח של 15.64 מיליון שקל, כחלק מתוכנית זו במתחם אחד בבנייה צמודת קרקע בשכונה זו. גם כאן, חוברת המכרז טרם פורסמה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלבאר שבעאשקלוןחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...