אושרה סופית התוכנית של ליבנטל למגדל סיפולוקס עם 45 קומות ביגאל אלון בת"א

המגדל שיוקם על מבנה מפעל סיפולוקס ההיסטורי, מיועד לכלול שטחי מגורים, מסחר ותעסוקה בהיקף של  78,039 מ"ר. שני עררים שהוגשו על תוכנית המתאר נדחו סופית. תינתן אפשרות לעירוב שימושים כולל תעסוקה, מגורים, מסחר ומלונאות

שיתוף הכתבה
הדמיה של המגדל המתוכנן ביגאל אלון (ליבינטל אחזקות) הדמיה של המגדל המתוכנן ביגאל אלון (ליבינטל אחזקות)

ליבנטל אחזקות, העוסקת בייזום ובנייה בתחום הנדל"ן, ומחזיקה בחברה הציבורית לוינסקי-עופר (כ-40%),הודיעה אתמול כי הוועדה המקומית תל אביב יפו נתנה אישור סופי לתוכנית המתאר של פרויקט "מגדל סיפולוקס" ביגאל אלון תל אביב הצפוי לכלול 45 קומות. כך לפי הודעתה לבורסה היום (ג'). זאת לאחר שהוועדה המקומית דחתה אתמול שני עררים שעיכבו את הפרויקט.

מדובר בפרויקט הדגל של החברה שבו היא מחזיקה בחלקים שווים עם עדמית תעשיות ושירותי רכב. כמו כן, לאחר קבלת האישור נערכת החברה להגשת היתר בנייה ותחילת שיווק הפרויקט ולשם כך היא נמצאת במשא ומתן עם כמה גופים משמעותיים.  

המגדל שבנייתו אושרה באוקטובר בשנה שעברה במסגרת תוכנית המתאר, מיועד לכלול שטחי מגורים, מסחר ותעסוקה בהיקף של  78,039 מ"ר, מתוכם 12,200 מ"ר מתחת לקרקע. על אישור התוכנית על ידי הוועדה המקומית הוגשו שני עררים על ידי שני מתנגדים, חברה ובעלים פרטי, שהתנגדותם נדחתה בעת אישור התוכנית. העררים נידונו בדיון שהתקיים באפריל השנה ונדחו אתמול במלואם. 

פרויקט "מגדל סיפולוקס" יוקם על מבנה מפעל סיפולוקס ההיסטורי, לסיפון סודה להכנה ביתית, שעדיין נמצא במקום וצפוי להפוך למבנה ציבורי לאחר שישופץ. פרויקט "מגדל סיפולוקס" צפוי לכלול 45 קומות עיליות וכן קומות תת קרקעיות הכוללות חניות. על פי התב"ע תינתן אפשרות לעירוב שימושים הכוללים תעסוקה, מגורים, מסחר, ומלונאות. מיקומו בפינת הרחובות יגאל אלון, תובל והסוללים בתל אביב, על ציר איילון ובסמוך לתחנת הרכבת השלום ולגשר יהודית.

 אזור התעשייייה הוותיק שבו נמצא המפעל נמצא כיום בעיצומו של תהליך התחדשות והפיכתו למרכז עסקים ראשי בשימושים מעורבים לתעסוקה, מגורים, מלונאות ומסחר. על תכנונו העיצובי ממונה חברת אדריכלים בינלאומית בשיתוף משרד אדריכלים יגאל לוי. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תל אביבלוינסקי-עופרעופר ארביביגאל אלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...