רותם שני תבנה 550 דירות בפרויקט התחדשות בבית שמש

על פי התוכנית שאישרה ועדת המשנה לתכנון ובנייה ברחוב הסביון בעיר, ייבנו בין היתר 3 מגדלים בני 28 קומות וכ-1,365 מ"ר למסחר. להערכת החברה יחל שיווק הפרויקט במחצית הראשונה של 2024 וההכנסה הכוללת תעמוד על 924 מל"ש

שיתוף הכתבה
דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני (רותם שני) דידי ידידיה ואבי טוריסקי, בעלי השליטה ברותם שני (רותם שני)

ועדת המשנה לתכנון ובנייה בית שמש, אישרה בחודש שעבר את התוכנית של רותם שני לפרויקט ברחוב הסביון בבית שמש, הכוללת בניית 547 יחידות דיור ו-1,365 מ"ר (עיקרי) למסחר. כך עולה מהודעת החברה היום (ב') לבורסה. זאת בכפוף לתיקון שעניינו טיפול בעומסי התנועה באזור. המתחם מהווה חלק משכונת גבעת שרת, שנמצאת בחלקו הדרום-מערבי של האזור הוותיק בבית שמש.

המתחם כולל במצב הקיים 4 מבני שיכון ישנים בעלי 4 קומות, המפוזרים בצפיפות נמוכה ובעלי נגישות מוגבלת. הדירות הקיימות קטנות בשטחן ולאורך השנים נוספו תוספות בניה שאינן מהוות חלקים אינטרגרליים של המבנים.

עם כניסתה לתוקף של התכנית לאחר פרסומה ברשומות, תחל רותם שני בקידום היתרי הבנייה להקמת הפרויקט בהיקף כולל של כ-75 אלף מ"ר עילי, מעל מרתפים בשטח כולל של כ-34 אלף מ"ר, ב-3 מגדלים בני 28 קומות כל אחד ושני בניינים מרקמיים בני 10 קומות כל אחד, שיכללו כאמור בסך הכול 547 דירות וכן שטחי מסחר ושטחי ציבור בשטח של כ-2,951 מ"ר על קרקעי וזאת תמורת 72 יחידות דיור ישנות שקיימות במתחם וצפויות להיהרס. מתוך 72 בעלי הזכויות במתחם, נחתמו הסכמי פינוי-בינוי מחייבים עם כ-95% מבעלי  הזכויות..

התוכנית שאושרה הינה בסמכות הוועדה המקומית ובכוונת החברה לפעול באופן מיידי להשלמת התנאים בתוכנית ולפרסמה לצורך אישור ומתן תוקף. להערכת החברה יחל שיווק הפרויקט במחצית הראשונה של שנת 2024 והקמתו ברבעון השני של 2024. 

בהתאם להערכות ראשוניות של החברה, היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הינו כ-924 מיליון ש"ח, כאשר חלק החברה בהכנסות הצפויות מהפרויקט (50%) מסתכם לסך של 462 מיליון ש"ח (לא כולל מע"מ). חלק החברה ברווח הגולמי הצפוי מהפרויקט מסתכם בכ-155 מיליון ש"ח. תחזית עלויות הפרויקט מתבססת על הערכות ראשוניות בלבד של החברה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רותם שניבית שמשהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...