בעקבות עסקת קומבינציה: אאורה תבנה 500 דירות ברמת השרון

מדובר בפרויקט קומבינציה בקרקע בדרום העיר הסמוכה לכביש 5, במתחם עליו בנויים כיום 17 בתים פרטיים. הבנייה תהיה בבניינים של 10-20 קומות, והחברה מעריכה כי התב"ע תאושר תוך כ-3 שנים ממועד חתימת הסכם קומבינציה עם בעלי הזכויות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

אאורה תבנה 500 דירות ברמת השרון, כך הודיעה החברה ביום חמישי האחרון לבורסה. אאורה הודיעה כי נבחרה על ידי נציגות בעלי זכויות לביצוע פרויקט קומבינציה ברחוב התלמים ברמת השרון, בקרבה לכביש 5, לכפר הירוק ולאוניברסיטה הפתוחה. כיום בנויים במתחם 17 בתים פרטיים על שטח כולל של כ-10 דונם.

במסגרת הפרויקט תתכנן החברה תב"ע  להקמת שכונת מגורים חדשה שתכלול כאמור בנייה של כ-500 יחידות דיור חדשות ושטחי מסחר שכונתיים ב-3 בניינים של 20 קומות ו-4 בניינים של 10 קומות לצד מרכז מסחרי, שטחים למבני ציבור ושטחים ירוקים נרחבים. הערכות החברה בדבר מספר יחידות הדיור החדשות שיוקמו מבוססות, בין היתר, על עקרונות תכנון כלליים במחוז תל אביב. החברה מעריכה כי התב"ע תאושר תוך כ-3 שנים ממועד חתימת הסכם קומבינציה עם בעלי הזכויות.

עסקת הקומבינציה מושתתת על יחס של 50% ברוטו מתוך השטחים החדשים שייבנו לבעלי הזכויות במתחם, כאשר היטלי השבחה ומס שבח יחולו על בעלי הזכויות. עם בחירתה של החברה על ידי בעלי הזכויות ובאי כוחם, החברה פועלת לגיבוש הסכם קומבינציה עם באי כוחם של בעלי הזכויות ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם כאמור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהעסקת קומבינציהרמת השרוןחרבות ברזל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...