תמורת 115 מלש"ח: יוקה פארק וסינקו רכשו 21 דונם ליד עיר היין באשקלון

פרסום ראשון: החברות רכשו את הקרקע מבעלים פרטיים באזור התעשייה הצפוני באשקלון, ומתכוונות להקים מתחם תעשייה רב שימושי בהיקף 50 אלף מ"ר עם 3 קומות כולל מסחר, מלאכה ואחסנה. החברה מעריכה כי היקף ההכנסות מהפרויקט יעמוד על כ-500 מיליון ש"ח וכי היתר הבנייה צפוי להתקבל בעוד כשנה

שיתוף הכתבה
מנכ"לית יוקה פארק חוה מיכאלי על רקע הפארק באשקלון (רמי זרנגר, n3dreal) מנכ"לית יוקה פארק חוה מיכאלי על רקע הפארק באשקלון (רמי זרנגר, n3dreal)

חברת יוקה פארק, העוסקת בייזום, בנייה ושיווק של מתחמי תעשייה רב שימושיים, רכשה בחודש האחרון ביחד עם  חברת סינקו מקבוצת סי גרופ, קרקע של 21 דונם, מבעלי קרקע פרטיים באזור התעשיה הצפוני של אשקלון, הסמוך לשכונת עיר היין. החברה שילמה על הקרקע כ-115 מיליון שקלים לפני מע"מ. מדובר ב-5.5 מי שקל לדונם, לעומת מחירים טיפוסיים של 3 מ' שקלים בעיר, על פי דוח נת"מ שפורסם לפני כחודש לגבי מחיר שכירות נדל"ן מניב בחציון הראשון של 2023.

על הקרקע שנרכשה היא מתכוונת להקים מתחם תעשיה מעורב שימושים לתעשייה קלה, מסחר, מלאכה ואחסנה. הפרויקט ייבנה בהיקף של כ-50,000 מ"ר ויכלול 3 קומות: קומת קרקע ועוד שתי קומות מעליה. 

בפרויקט ישווקו יחידות בגודל של 150-300 מ"ר, המיועדים לבעלי עסקים, משתמשי קצה ומשקיעים. החברה מעריכה כי היקף ההכנסות מהפרויקט יעמוד על כ-500 מיליון ש"ח והיתר הבנייה צפוי להתקבל בעוד כשנה. היחידות משלבות אולמות מסחר ותצוגה וכן שטחים לתעשייה.

יוקה פארק אשקלון (n3dreal)יוקה פארק אשקלון (n3dreal)

רק בשנה האחרונה רכשה החברה קרקעות להקמת ארבעה מתחמי תעשייה רב שימושיים נוספים בעפולה, באר שבע, אופקים ואשקלון. לחברה שותפויות עם חברות נדל"ן דוגמת קרסו ויובלים. היא מתמקדת ברכישת קרקעות להקמת פרויקטים עבור מתחמי תעשייה רב שימושיים הנמצאות בסמיכות לשכונות מגורים. תפיסת החברה היא כי תעסוקה ומסחר נדרשים היום במרחק קצר ובקרבת מגורים וכי קיים מחסור משמעותי בבנייה בתחום.

קבוצת יוקה פארק בבעלות משה אביטן ויואב שחר ובניהולה של המנכ"לית חוה מיכאלי, הינה חברה יזמית נדל"נית המתמחה בהקמת מתמחי תעשייה רב שימושיים תוך שימת דגש על פיתוח פרויקטים במיקומים אסטרטגיים והנגשה של אולמות תעשיה רב שימושיים בגדלים קטנים ובינוניים, לרכישה ע"י בעלי עסקים לשימוש עצמי. נכון להיום החברה מובילה 11 פרויקטים מבאר שבע עד עפולה, בהיקף כספי כולל של כ-4 מיליארד שקל.  

את הקונים בעסקה ליוו משרד עוה"ד גולדפרב זליגמן ומשרד עוה"ד גינדי כספי ואת המוכרים ליווה עו"ד שאול צור 

חוה מיכאלי, מנכ"לית יוקה פארק, אמרה כי "אנו מאמינים בצורך במתחמי תעשיה רב שימושיים בכל הארץ ושואפים להקים בית לעסקים במתחמים כאלה בכל עיר גדולה. מתחמים רב שימושיים הם העתיד של התעשייה בישראל, מאחר והם בנויים באופן ורסטילי ויודעים להוות בית למגוון רחב של עסקים במתחם אחד. אשקלון הופכת אט אט למטרופולין בדרום הארץ עם תכניות פיתוח רבות למגורים, תעסוקה ונופש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תעשייהלוגיסטיקהיוקה פארקאשקלוןמרל"וגיםסינקו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...