"אלמוג" משיקה פרויקט התחדשות גדול בחיפה: 3 מגדלים, 437 יח"ד

החברה תקים בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" שלושה מגדלים בני 27 ו-30 קומות, במקום 8 מבני רכבת ישנים • החלה המכירה המוקדמת, של 30 דירות ראשונות, לעובדי רפאל

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos) (קרדיט Depositphotos)

קבוצת אלמוג הודיעה אתמול (ב') על השקתו הרשמית של פרויקט "אלמוג כרמל מערב", שאותו היא מגדירה כאחד מהפרויקטים הגדולים ביותר בחיפה ובצפון להתחדשות עירונית, ושבו אף ייבנו מגדלי המגורים הגבוהים ביותר בעיר.

"אלמוג כרמל מערב", שנמצא במרחק כ-600 מטרים מקו החוף ומשתרע על פני 16 דונמים בשכונת נווה דוד הוותיקה, הוא פרויקט פינוי-בינוי שבמסגרתו ייהרסו ויפונו 8 מבני רכבת שנבנו בשנות ה-50, ובהם 74 יחידות דיור קטנות בנות 50 מ"ר. במקום יחידות הדיור הקיימות ייבנו 437 דירות חדשות בשלושה מגדלי מגורים, שניים מהם בני 30 קומות והשלישי בן 27 קומות הדירות החדשות יהיו בשטח של כ-100 מ"ר בממוצע. בתקופה הקרובה יעזבו את בתיהם הדיירים במבנים הראשונים המיועדים להריסה, ויחלו העבודות בשטח.

הפרויקט ימומש בשלבים: ראשית ייהרסו שלושה מבני רכבת, ובמקומם ייבנה מגדל מגורים שיכלול 161 דירות מרווחות. למבנה זה יעברו 30 המשפחות הראשונות ממבני הרכבת, שבחרו כבר את דירותיהן החדשות. בשלבים הבאים ייהרסו יתר המבנים הישנים, ובמקומם ייבנו המגדל השני והשלישי. התוכנית לפינוי המבנים הוותיקים בשכונת נווה דוד החלה ביוזמת עיריית חיפה כבר בשנת 2006, וקבוצת אלמוג מקדמת אותה זה כשש שנים. התכנית תוכננה על ידי משרד האדריכלים שוורץ–בסנוסוף. 

האות להשקת הפרויקט ניתן במכירה מוקדמת לעובדי רפאל: 30 דירות ראשונות יוצעו לעובדי החברה הביטחונית במכירה מוקדמת ובלעדית, בהנחה של עשרות אלפי שקלים ממחיר המחירון, ותוך אפשרות להלוואת קבלן ייחודית וכן להטבות נוספות.

בהודעת החברה נכתב כי "אלמוג כרמל מערב" עולֶה בקנה אחד עם מגמה כלל עולמית של בנייה לגובה בתוך הערים. "תכנון המגדלים על תא שטח ענק של כ-16 דונם יאפשר פיתוח סביבתי יוצא דופן בפרויקט, ויצירת שטחים ציבוריים וריאות ירוקות", נמסר מהחברה. "התכנון החדשני יביא לכך שהדיירים ייהנו מכל העולמות – מצד אחד מגורים במגדלים מודרניים בדירות מרווחות עם מרפסות ונוף לים שנמצא במרחק נגיעה, ומהצד השני ריאות ירוקות, גינה אקולוגית ייחודית הכוללת בריכת דגים מרהיבה, מתחם פעילות וספורט, גינת משחק עם מתקנים אתגריים, שבילים מטופחים, פינות ישיבה מוצלות ועוד".

יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג , אמר: "אנו גאים להוביל את ההתחדשות העירונית בחיפה ולהגיע לרגע זה לאחר כשש שנים שבהן עבדנו על תכנון ועל אישור הפרויקט, בשיתוף פעולה מלא עם דיירי השכונה ועם העירייה. השכונה עומדת על סיפוֹ של שינוי משמעותי אשר יענה על צורכי הדיירים הוותיקים וישדרג את הנכס שלהם באופן דרמטי, וכן ישרת את השכונה כולה וימשוך אליה אוכלוסייה צעירה המעוניינת באיכות החיים הגבוהה ביותר שחיפה יכולה להציע".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקבוצת אלמוגשכונת נווה דוד בחיפהיקי אמסלםאלמוג כרמל מערבפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...