הוועד האולימפי חתם על הסכם חסות עם שיכון ובינוי ל-5 שנים  

במהלך הסכם שיתוף הפעולה שנחתם, מתוכננים המשחקים האולימפיים בפריז ב-2024  ובלוס אנג'לס ב-2028. מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי: "מאמינים שהספורט הוא חלק חשוב מהחברה". יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד: "יאפשר לנו להגדיל את התמיכה בהכנות האולימפיות"

שיתוף הכתבה
תמיר כהן ויעל ארד (משה עמית) תמיר כהן ויעל ארד (משה עמית)

הוועד האולימפי בישראל וקבוצת שיכון ובינוי חתמו על הסכם שיתוף פעולה למשך כ-5 שנים, שבהן מתוכננים המשחקים האולימפיים בפריז ביולי 2024  ובלוס אנג'לס ביולי 2028. 

כחלק מבנייה אסטרטגית של החסות, הוועד האולימפי בישראל יחבור למהלכי הדגל של קבוצת שיכון ובינוי בשנים הקרובות, בשילוב חסויות אישיות לספורטאים אולימפיים מובילים. הספורטאיות והספורטאים יקבלו תמיכה כספית במטרה לסייע להם בהגשמת היעדים הספורטיביים שלהם וכן להתפתח בזירות פיננסיות, לסייע בדאגה לעתידם בכל הקשור לפרויקטים למגורים.

לדברי  שיכון ובינוי , שיתוף הפעולה יביא לידי ביטוי את הערכים המובילים של שני הגופים ויספר את סיפור המצוינות של החברה הישראלית.

תמיר כהן, מנכ"ל קבוצת שיכון ובינוי : "אנו גאים לתת חסות לוועד האולימפי בישראל ושמחים על שיתוף הפעולה אשר נרקם בין הגופים. שיכון ובינוי החליטה לתת חסות לוועד האולימפי, שהוא חוד החנית של הספורט בישראל, משום שאנו מאמינים שהספורט הוא חלק חשוב מהחברה ותורם תרומה משמעותית לאוכלוסיות רחבות בכל רחבי הארץ.

"אנו מאמינים שהמהלך הזה הוא צעד חשוב בדרך להצלחה ולתרומה רבה יותר לחברה ולמדינה, ונמשיך להשקיע מאמץ ומשאבים כדי לשמר ולפתח את הספורט בארץ ולסייע לספורטאים שלנו להצליח ולייצג את ישראל בכבוד ברחבי העולם".

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל: "אנחנו גאים על הצטרפותה של קבוצת שיכון ובינוי למשפחה האולימפית ועל הבחירה של הנהלת החברה לתמוך במשלחת ישראל למשחקים האולימפיים עד ללוס אנג'לס 2028. כחברה ישראלית אשר שורשיה נטועים עמוק בהיסטוריה של מדינת ישראל, החיבור לספורט האולימפי ולמצוינות ישראלית המורכבת מכל חלקי החברה שלנו, היא אך טבעית. 

"שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו להגדיל את התמיכה בהכנות האולימפיות לפריז 2024 ולשמור על יציבות תזרימית ולצד זה את לטפח את ההכנות הטרום אולימפיות של הנוער שלנו ללוס אנג'לס 2028". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שיכון ובינויתמיר כהןחסות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...