השוכרים בפריפריה יצטרכו לחכות: מכרזים ל-648 דירות להשכרה נותרו ללא מענה  

שני המכרזים, של רמ"י, דירה להשכיר ומשרד השיכון פורסמו שלשום. הראשון הוא לשכונת אבן עזרא בצפון מערב אשקלון ל-298 דירות, והשני למגרש בן 350 דירות בשכונה המערבית במגדל העמק

שיתוף הכתבה
ענבל דוד, מנכלית דירה להשכיר (רמי חכם)ענבל דוד, מנכלית דירה להשכיר (רמי חכם)

שני מכרזים לדיור להשכרה ארוכת טווח, של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), דירה להשכיר ומשרד הבינוי והשיכון  -  שפורסמו שלשום, נותרו ללא מענה. המכרז הראשון הוא לשכונת אבן עזרא בצפון מערב אשקלון בצמוד לכניסה לעיר,  במגרש אחד ל-298 דירות בהוצאות פיתוח של 67.17 מיליון שקל.  

מכרז זה הוא חלק מתוכנית תמל/1048, שבצפונה רחוב מנחם בגין וממזרח כביש התעשייה ומדרומה שכונת אלי כהן. התוכנית בשטח 750 דונם מציעה 3,976 יחידות דיור בצפיפות של 15 יחידות דיור לדונם, בבנייה של 14-7 קומות.  זאת במקום תשתיות חשמל, מים וביוב שיועברו למקום אחר ולצד בתי העלמין שנמצאים במקום.

המכרז השני שנכשל הוא למגרש בן 350 דירות בשכונה המערבית  (שלב ב') במגדל העמק עם הוצאות פיתוח של 37 מיליון שקל. מדובר במכרז שהוא שלב ב' לתוכנית הנמצאת מדרום לכביש 75 הממשיך אותה ממערב. מדובר בתוכנית ממערב וצפון מערב לגדל העמק. שלב ב' בתוכנית כולל 2,914 יח"ד על 706 דונם. זאת בתוספת 1,785 יח"ד על כ-16 דונם שאושרו בשלב א'. בחלק ממבני המגורים ישולבו גם מסחר ותעסוקה.

תוצאות אלו מגיעות בניגוד לתוצאות המכרז, אף הן של דירה להשכיר ורמ"י, בשכונת גני אז"ר במזרח רמת גן ל-279 דירות שפורסמו אתמול, שבו זכו רייסדור ורמי שבירו תמורת 88 מיליון שקל.  
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכירדיור להשכרהרמ"ימשרד השיכוןאשקלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...