שי אהרונוביץ' נבחר למנהל רשות המיסים הבא

כך הודיע היום (א') שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. זאת לאחר שראיין את שלושת מומלצי ועדת האיתור. המינוי טעון את אישור הממשלה. בחמש וחצי השנים האחרונות שימש אהרונוביץ' כסמנכ"ל בכיר ברשות, והיה אחראי על ניהול מערך משרדי מיסוי מקרקעין. עם מינויו, יחליף את ערן יעקב בתפקיד

שיתוף הכתבה
עו"ד שי אהרונוביץ (אביחי סוחר)עו"ד שי אהרונוביץ (אביחי סוחר)

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' החליט למנות את עו"ד שי אהרונוביץ' לראש רשות המיסים, כך הודיע היום (א') שר האוצר. זאת, בעקבות עבודת ועדת האיתור בראשות מנכ"ל משרד האוצר, עו"ד שלומי הייזלר, אשר המליצה לשר האוצר על שלושה מועמדים, כולם בכירי רשות המיסים המכהנים כסגנים לראש הרשות היוצא ערן יעקב. השלושה רואיינו על ידי סמוטריץ', אשר בחר כאמור באהרונוביץ'. המינוי טעון את אישור הממשלה והוא יובא בע"ה לאישורה בישיבתה הקרובה בשבוע הבא.

ממשרד האוצר נמסר כי אהרונוביץ', בן 48 נשוי ואב לארבעה, החל את עבודתו ברשות המסים בשנת 2001, ובמסגרת עבודתו ברשות לאורך השנים התמחה בכל תחומי העיסוק של רשות המיסים. "בתוך כך, במהלך השנים ניהל שי יחידות מטה ויחידות שטח, והוביל רפורמות ותיקוני חקיקה משמעותיים.

"בחמש וחצי השנים האחרונות משמש שי כסמנכ"ל בכיר ברשות המסים וכמי שאחראי על ניהול מערך משרדי מיסוי מקרקעין ברשות המסים. בתפקידו זה הוביל שי, בין השאר, תהליכי אוטומציה שונים כגון ביצוען של שומות באופן אוטומטי, ודיגיטציה של כלל הנתונים ההיסטוריים של רשות המיסים. בנוסף הוביל מהפכה במתן שירות לציבור באופן מקוון, תוך שילוב מערכות אינטרנטיות ומתן שירות במסגרת מוקד שירות ארצי".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אמר כי "בראש ובראשונה אני מבקש להודות לראש הרשות היוצא ערן יעקב על שנים רבות של מסירות והשקעה במגוון תפקידים במשרד האוצר לטובת אזרחי ישראל. ערן הצעיד את רשות המיסים בחמש השנים האחרונות בשורה של רפורמות חשובות ואני מודה לו מאוד בשם אזרחי ישראל כולם ומשוכנע שהוא עוד יתרום רבות מכישוריו, ניסיונו וערכיו למדינת ישראל. העובדה שכל מומלצי ועדת האיתור הגיעו מקרב עובדי הרשות היא תעודת כבוד והבעת אמון ברשות ובעובדיה המסורים והבחירה בין שלושת המועמדים היתה קשה שכן כולם וותיקים ומנוסים וכולם הציגו תכניות מקצועיות לקידום הרשות תחת הנהגתם.

"אני משוכנע ששי הוא האיש הנכון במקום הנכון להוביל את רשות המיסים בשנים הבאות ולהצעיד אותה לעבר עידן טכנולוגי חדש שיעמיק את הגביה וישפר את השירות וינהל מאבק חסר פשרות בהון השחור ובפשע המאורגן. התרשמתי מאוד מהמשנה הסדורה שלו, מההיכרות המעמיקה שלו עם תפקידיה ואגפיה השונים של הרשות ומהמוטיבציות הגבוהות שלו לשירות הציבור.

"אני מודה לחברי וועדת האיתור ובראשם למנכ"ל המשרד, עו"ד שלומי היזלר, ולכל המועמדים שביקשו להשקיע את השנים הקרובות בשירות ציבורי איכותי למען המדינה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בצלאל סמוטריץ'ערן יעקבשלומי הייזלרשי אהרונוביץ'רשות המסים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...