אינובייט, מותג עירוני וגל ים זכו במכרז לבניית 70 דירות בבני עי"ש עבור 32.5 מלש"ח

שלוש החברות זכו במכרז רשות מקרקעי ישראל, לו הוגשה הצעה אחת בלבד, בשטח שמתפרס על 8 דונמים במועצה המקומית מדרום לגדרה. בימים אלו מצויה המועצה המקומית הסמוכה לגדרה בהליך תכנון ובניה אינטנסיבי שצפוי להכפיל אוכלוסייתה פי 4

שיתוף הכתבה
בני עי"ש (denus12, ויקימדיה) בני עי"ש (denus12, ויקימדיה)

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) הכריזה היום (ה') על אינובייט יזמות ובניה בע"מ, מותג עירוני ניהול בע"מ, וגל-ים יזמות בע"מ כזוכות במכרז פומבי לבניית 70 יחידות דיור במתחם אחד בבנייה רוויה במועצה המקומית בני עי"ש. למכרז הוגשה הצעה אחת בלבד, והיא זו שזכתה.

השטח שבו זכו 3 החברות מתפרס על 7,976 מ"ר, כשבמסגרת הזכייה יידרשו היזמים לקדם תכנון הכולל השבחה והעצמת זכויות במקרקעין עד לכדי 70 יח"ד כאמור. סכום הזכייה עומד על 12,109,117 מיליון שקל, כשמחיר המינימום להשתתפות במכרז עמד על 7,302,750 מיליון שקל. הוצאות הפיתוח הכוללות של המתחם עומדות על 20,458,130 מיליון שקל, כך שבסך הכל צפויות החברות לשלם כ-32.5 מיליוני שקלים עבור הקרקע.

בני עי"ש היא מועצה מקומית מדרום לגדרה, וממזרח לגן יבנה, הממוקמת בסמוך לכביש 40. המתחם ששווק במכרז הוא חלק משתי תוכניות בחלק הדרום מזרחי של בני עי"ש. האחת מתפרשת על שטח של כ-127 דונם וכוללת מגורים של 250 יח"ד, לצד 36 שיוקצו למוסדות ציבור 22 דונם שיוקצו לתשתית דרכים וכ-8 דונם שטחים פתוחים. התוכנית השנייה ממוקמת בגבול המזרחי של בני עי"ש, מתפרשת על פני 27 דונם וכוללת את הקמתן של 56 יח"ד, 5 דונם לתשתית דרכים וכ-7 דונם שטחים פתוחים לרווחת הציבור. 

בשנת 2019 אישרה הוועדה הארצית לקידום מתחמים מועדפים לדיור ( ותמ"ל ) למתן תוקף תוכנית לבניית למעלה מ-5,000 יח"ד בבני עי"ש, דבר שצפוי להכפיל פי 4 את מספר התושבים בה, וב-2022 נחתם הסכם הגג בנושא בין משרד הבינוי והשיכון , משרד האוצר ומשרד הפנים והמועצה המקומית בני עי"ש.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמ"יבני עי"שמותג עירוניאינובייט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...