חדשות הנדל"ן: מיטל הנדסה בונה ברחובות, מטבחי סמל מציגה בראשל"צ ויהודה כתב פורש

חברת מיטל הנדסה הניחה אבן פינה לפרויקט במערב רחובות שיכלול 193 יח"ד בשני מגדלים, יהודה כתב פורש מתפקיד סגן נשיא התאחדות הקבלנים ומטבחי סמל פותחת אולם תצוגה של 500 מ"ר בהשקעה של 10 מיליון שקל בראשל"צ

שיתוף הכתבה
מימין: ראול סרוגו נשיא התאחדות הקבלנים, רחמים מלול ראש עיריית רחובות ועופר שגיב הבעלים של מיטל הנדסה (עמית אוזנה)מימין: ראול סרוגו נשיא התאחדות הקבלנים, רחמים מלול ראש עיריית רחובות ועופר שגיב הבעלים של מיטל הנדסה (עמית אוזנה)

הונחה אבן הפינה לפרויקט המגדלים של מיטל הנדסה במערב רחובות 

חברת מיטל הנדסה וייזום הניחה את אבן הפינה בפרויקט "מגדלי מיטל" אותו היא בונה במערב רחובות, בטקס שערכה במעמד ראש העיר רחמים מלול ובהשתתפות חברי מועצת העירייה; נשיא התאחדות הקבלנים ראול סרוגו, אנשי השיווק ולקוחות.

הפרויקט כולל 193 יחידות דיור בשני מגדלים בני 23 קומות ובניין נוסף בן 10 קומות, כמו גם כ-1,800 מ"ר למסחר ומשרדים וגינה פרטית לשימוש הדיירים. כל מגדל כולל 78 יחידות דיור, והבניין בן 10 קומות כולל 37 יח"ד. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט הינו פרויקט יזמי שייבנה על קרקע שבה זכתה מיטל הנדסה במכרז רמ"י, שנבנה בצמידות לרחובות הצעירה, בפינת הרחובות ששת הימים וגבריאלוב - בקרבה לצירי תנועה ראשיים, מוסדות חינוך, פנאי ובילוי, וקרוב לבית החולים קפלן. על התכנון אחראי משרד לארי שטרנשיין אדריכלים. הפרויקט משווק על ידי חברת אינהאוס ניהול ושיווק נדל"ן.

חברת מיטל הנדסה וייזום הינה חברת ביצוע ויזמות הבונה בישראל משנת 1982. החברה הוקמה על ידי אבינועם שגיב ז״ל ומנוהלת כיום על ידי בנו עופר שגיב שמכהן כמנכ"ל למעלה מ-25 שנים. החברה בעלת סיווג קבלני ג׳ 5 והיא מתמחה בייזום וביצוע של פרויקטי נדל"ן למגורים ומסחר – ובהם היא יוזמת וגם מבצעת. ב-41 שנות פעילותה, החברה בנתה ואכלסה למעלה מ-1,500 יחידות דיור, וכיום היא בונה מאות יחידות דיור במרכז הארץ במספר פרויקטים של יזמות והתחדשות עירונית. 

יהודה כתב פורש מתפקיד סגן נשיא התאחדות הקבלנים 

לאחר למעלה מ-30 שנים של פעילות ציבורית, הודיע יהודה כתב לנשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ על פרישתו מתפקיד סגן נשיא ההתאחדות ויו"ר אגף כוח אדם, כלכלה ומיסוי.

כתב המשמש כבעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת כתב, הודיע על פרישתו בעקבות התרחבות עסקיו הפרטיים. רק לאחרונה דיווחה קבוצת כתב על אישור תוכנית העיצוב והבינוי של תוכנית להתחדשות עירונית הכוללת למעלה מ-1,500 יח"ד שהקבוצה מקדמת למעלה מעשור ביהוד-מונוסון.

 יהודה כתב (ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז) יהודה כתב (ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז)

פרט לתפקידיו בהתאחדות, שימש כתב כיו"ר ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז הגדול בארץ במשך כ-5 שנים וייצג כ-500 מהקבלנים הגדולים בענף.

"במהלך שלושת העשורים בהן כיהנתי בתפקידים ציבוריים, חשתי שאין די בעיסוק בעסקיי הפרטיים ויש צורך מהותי בקידומו של ענף הבנייה והתשתית - המנוע והקטר של הכלכלה הישראלית", אמר כתב. "היה לי הכבוד לייצג מאות קבלנים ויזמים ולהביא לשינויי מדיניות ורגולציה ולקדם שיח בין הממשלה לכל השחקנים בענף. כיום אני מפנה את מקומי לאור הרחבת עיסוקיי ותחומי הפעילות של החברות שאני מוביל יחד עם משפחתי". 

מטבחי סמל פותחת אולם תצוגה בראשל"צ 

רשת מטבחי סמל פותחת בימים אילו אולם תצוגה חדש בראשון ציון בבעלות ברטו מוהדב, ויקי שדה וסברינה מוהדב, המאפשר הצצה למטבחים ייחודיים המיוצרים בטכנולוגיה חדשה. בהקמת המתחם המשתרע על פני 500 מ"ר הושקעו כ-10 מיליון ש'.

באולם החדש מוצגים המטבחים החדשים לשנת 2024  בעיצובים ייחודיים , צביעה בטכנולוגיה ירוקה ופרזול ייחודי. לקראת שנת 2024 פותחת החברה גם מפעל  חדש , באזור התעשייה תימורים בהשקעה של 50 מיליון ש' על פני שטח של 12,000 מ"ר. המפעל יאפשר להגביר יכולות ייצור ובכך יוכל להקטין עלויות ללקוח.

המפעל תוכנן ועוצב על ידי חברת שולר הגרמנית המתמחה  בהקמת מפעלי ייצור ברחבי העולם. המפעל מבוסס על תהליך רובוטי באמצעות בינה מלאכותית. ברטו מוהדב , הבעלים של רשת מטבחי סמל :"חשוב לנו להציג את  החידושים העדכניים ביותר בעולם ואת הדגמים שעוצבו בהשראת מעצבי העל ולהיות פורצי דרך בתחום כדי להביא גם מקוריות ותחכום לצד איכות בלתי מתפשרת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יהודה כתברחובותהתאחדות הקבלניםמיטל הנדסהמטבחי סמל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...