לאחר שנה בלי מנכ"ל קבוע: אורי אלטשולר נבחר למנכ"ל רבוע כחול נדל"ן

זרוע הנדל"ן מניב של קבוצת אלון רבוע כחול הודיעה על המינוי של אלטשולר בן ה-41, שייכנס לתוקפו ב-1 בספטמבר. אלטשולר כיהן בשורת תפקידי ליבה ניהוליים כולל סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות של ישראל קנדה, והוביל עסקאות נדל"ן במאות מיליוני שקלים

שיתוף הכתבה
אורי אלטשולר, המנכ"ל הנכנס של רבוע כחול נדל"ן (יוסי פונס זוג הפקות) אורי אלטשולר, המנכ"ל הנכנס של רבוע כחול נדל"ן (יוסי פונס זוג הפקות)

רבוע כחול נדל"ן, זרוע הנדל"ן מניב ומגורים בישראל של קבוצת אלון ריבוע כחול, מודיעה היום (ד') על מינויו של אורי אלטשולר למנכ"ל הבא של  החברה.  כהונתו תחל ב-1 בספטמבר. אלטשולר כיהן לאורך השנים בשורת תפקידי ליבה ניהוליים, ביניהם כסמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות של ישראל קנדה והוביל עסקאות נדל"ן בארץ ובעולם בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. מי ששימש עד עתה בתפקיד כממלא מקום הוא רו"ח ארתור לשינסקי, שהחליף את מיקי זיסמן, שעזב לפני כשנה

אלטשולר בן 41, נשוי ואב ל-3, החל את הקריירה המקצועית כעו"ד במחלקת הנדל"ן בפירמת גולדפרב זליגמן, והתמחה ביזמות, פיתוח, שיווק ומכירות נדל"ן בישראל ובעולם. 

נכון לרבעון השני של השנה, לרבוע כחול נדל"ן נכסי נדל"ן בשווי של כ-7.4 מיליארד ש"ח, מהם נכסים לא משועבדים בהיקף של יותר מ-3.8 מיליארד ש"ח, יתרות נזילות בהיקף של כ-1.4 מיליארד ש"ח, והון עצמי בסך של כ-3.1 מיליארד ש"ח, המהווים כ-35% מסך המאזן המורחב.

בתוך כך דיווחה היום החברה כי הרווח הנקי של החברה הסתכם ברבעון השני של 2023 בכ-135.1 מיליון שקל לעומת כ-138.5 מיליון שקל ברבעון השני של 2022. בחציון הראשון של שנת 2023 הסתכם הרווח הנקי בכ-182.4 מיליון שקל לעומת 184.2 מיליון שקל בחציון הראשון של 2022.

יו"ר דירקטוריון רבוע כחול נדל"ן מוטי בן משה, בירך את אורי אלטשולר על מינויו וציין כי החברה הכפילה בשנים האחרונות את סך הנכסים שלה. "לריבוע נדל"ן פעילות בפיזור רחב של סגמנטים כאשר תחום המסחר מהווה למעלה מ-75% מהפעילות שלה והשאר מתחלק בין סגמנטים שונים כגון לוגיסטיקה משרדים וכו'. אין לי ספק כי המומחיות המוכחת של אורי בפיתוח עסקי ובחדשנות שיווקית והניסיון העשיר שלו, יאפשרו לו להוביל את החברה להישגים חדשים בכל תחומי הפעילות, תוך כדי המשך השבחת הנכסים הקיימים ופיתוח מבוקר ואחראי של רבוע כחול נדל"ן, כנדרש בתקופה מורכבת זאת". 

אלטשולר הודה לבעל השליטה ויו"ר הדירקטוריון של רבוע כחול נדל"ן וציין כי הוא נרגש לקבל עליו את האתגר וכי הוא נכון להוביל את רבוע כחול נדל"ן – יחד עם ההנהלה המקצועית של החברה, למיצוי הפוטנציאל הגלום בנכסיה.   


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מוטי בן משהרבוע כחול נדל"ןאורי אלטשולר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...